"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

22 mai 2009

Inchide ochii.Atinge-ti sufletul.


Daca sufletul ti s-ar reflecta in oglinda ai simti o repulsie fata de propria fiinta (?).Stii ca nu poti sfasia ce e in interiorul tau,odata cu prefacerea oglinzii in cioburi.E captiv sub pielea ta,in maduva si sangele tau..te inghite treptat,putin..inca putin.Pana..
Pana descoperi ca nu poti fi altfel.

Inchizi ochii,intinzi mana dreapta ..e doar sticla,e rece..e ca sufletul tau.Deschide ochii.
(iti place) Ce vezi?




Reeditare :
"-Nathan draga,nu stiu de unde am cetit, poate ca dintr-un roman rusesc,ceva cam asa : "Nu poti pleca din tine insuti".
-Dar acest "tine insuti" e variabil. Poti schimba o odaie punand o floare,deschizand o fereastra-dar un suflet!... " (Lorelei.)

10 comentarii:

  1. Asta e cel mai bun post al tau;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad suflete captive in trupuri. Inchid ochii. Si le simt. Pentru ca rezoneaza cu-al meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. *multumesc halatel.
    *Frumos spus Alex

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos
    enervanta mica:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant si foarte frumos spus...si....nu , nu-mi place ce vad in oglinda !Cel putin acum...nu!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu trebuie neaparat sa ma auzi tu..

    si ceea ce era in paranteza este un mic fragment din Kobe Abe:d.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ohhhh, ce rau imi pare ca nu m-am exprimat asa cum voiam...
    Vorbeam despre faptul ca am atatea remuscari...Eu, nimeni altcineva...
    M-am regasit in cuvintele tale...si acum, nu prea imi place de mine!

    ATAT!
    Imi place tare mult cum scrii...
    Gand de bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-am atins sufletu si l-am prefacut intr-o vapaie ce va arde vesnic de-atata iubire. O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?