"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

17 mai 2009

Eurovisionu'..si vrajeala.


Na ca s-a dus si Eurovision editia 2009;acum toata lumea critica, evident..pe Elena Gheorghe.Nu stiu daca a fost sau nu The Balkan Girls o melodie potrivita pentru un asemena contest(pana la urma e vreuna?),dar show'ul a fost unul foarte bun.Daca in semifinale , emotiile Elenei s-au resimtit putin in voce,asta cred ca am observat cu totii, aseara a cantat impecabil ,eu nu pot decat sa o felicit chiar daca toate borcanele ii sunt sparte in cap numai ei acum si in viitorul apropiat.Cred ca piesa a fost mult prea mult mediatizata in Romania si.. mai deloc in Europa.


Pana la urma care-i faza si cu acest minunat concurs?Mi se pare mai mult o chestiune..politica(rectific, nu mi se pare..este!).Parca ar fi un razboi mondial muzical si se aliaza fiecare cu vecinii lui si favoritii acestora impotriva tuturor. Recunosc ca m-am mirat cand ,una din cele 2 3 sperante ale noastre in materie de punctaj maxim,Spania nu ne-a mai oferit 12 puncte..apoi insa mi-am amintit ca e un razboi rasial impotriva noastra in tara lor si m-am calmat. In plus, am sesizat ca atunci cand am primit cele 12 puncte rezervate de Moldova Elena probabil a refuzat sa apara pe micul ecran ,pentru ca punctele alea prapadite n-o incalzeau cu nimic si simtea ca a dezamagit deja otara intreaga, dar nu cred ca e asa..sau n-ar trebui sa fie.


Norvegia stiu ca a mai castigat de vreo cateva ori..nu m-am documentat sincer..si dupa parerea mea,daca tipul Alexander Rybak nu avea zambetul acela si ar fi cantat aceeasi melodie un barbat la vreo 50 de ani,probabil nu mi-ar fi placut cine stie ce.De locurile 2 -Islanda (Yohanna-Is it true) si 3- Azerbaijan(Aysel &Arash-Always) eu personal sunt multumita.Deasemena mi-au placut melodiile Moldovei si Albaniei.In rest..sincer nu mai tin minte.M-a lasat rece Eurovisionu' si anul acesta.E cel mai subiectiv concurs inventat.


p.s: mai multi maimutoi si paiate pe o singura scena intr-o singura seara n-am vazut in viata mea.
p.s2: a fost dragut cum au pregatit cei de la Moscova intreaga seara, mi-a placut.




6 comentarii:

  1. Fluff: Norvegia 12 puncte..
    Tv: Norway 12 points.
    :))...imi place primul ps
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. dACA stii geografie stii si cine castiga eurovisionu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce ma mai amuzam aseara:))
    Nu ne dadea si noua nimeni niciun punct:)) Pana ne apare marea salvare:Moldova
    Noi le-am dat lor 12 puncte si evident ei noua..tot 12!:))
    La un momendat credeam ca vom fi pe ultimul loc.Dar nu domne!Pe locul 19 b-)
    :))
    Unde-s vremurile in care ieseam si noi macar pe un loc 5 acolo?
    Nu-mi place Eurovisionul!Il detest!Dar tot ma uit la el in fiecare an.
    Ma enerveaza pentru ca acum 2 ani Zero cu melodia "come this way" puteau foarte bine sa ne reprezinte tara.
    Dar nu frate!Cum sa se duca Zero la Eurovision?
    :-j
    Mi-a placut melodia lui Alexander.(si mi-a placut si tipul :-")
    Azi fredonam numai :'I'm in love with a fairytaleee\:d/"
    Si Islanda a avut o melodie super tare.
    Mai mi-a placut si Danemarca foarte mult dar nu a avut un loc foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am urmarit...ma tin de povesti...dardindar: Povestea bicicletei sau lungul drum de la copilarie la maturitate (partea a 3-a)...multumesc ca m-ai lamurit...pacat ca nu am castigat un loc mai bun...

    RăspundețiȘtergere
  5. "e frumos ce-ai scris aici.."
    dar iar esti confuza, este?:))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?