"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

18 mai 2009

Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..


Saruta-mi zambetul si imbratiseaza-mi sufletul..fa-ma sa nu-mi fie teama decat de divin si atat;pentru ca tu esti langa mine si nimic altceva nu ma poate ucide.. Fii umbra pasilor mei, dar atunci cand ma intorc spre o cale gresita..impiedica-ma,dar nu ma indruma tu.Lasa-ma sa continui,doar cu atentionarea ta.Nu voi cadea, nu cat esti tu langa mine.
Nu-mi opri plansul , este evadarea dintr-un infern social si sufletesc(rareori)..care vrea sa ma termine incet incet.Dar nu-i voi da vreodata satisfactia aceasta;nu cat esti tu langa mine.
Nu-mi opri zborul, chiar daca mi-s aripile frante..voi reusi,pentru ca am inima plina de dragoste, speranta, credinta si..asta e tot ce e nevoie.Nu ma voi prabusi niciodata in tarana,nu cat esti tu langa mine.


Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea..pentru ca atunci nu vei mai fi tu langa mine.





Poti sa ma faci una cu pamantul
Sa ma calci in picioare de o mie de ori
Sa ma sfasii cu dintii si-apoi sa chemi vantul
Sa-mi imprastie trupul intr-o mie de zari
Dar sa nu-mi iei niciodata dragostea
Fiindca atunci am sa mor de dorul tau..

9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere
    si da minti
    si nu nu te iubesc, pleaca>:P
    :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am sa fac asta mama...niciodata...iti promit..pentru ca fara tine..eu numai am nimic mama....



    te iubesc..te iubesc enorm...

    RăspundețiȘtergere
  4. pai da stai de spionezi ..
    si as pune "ntz ntz" dar.
    opa..tocmai am pus.
    too late.
    :D

    si codul pt verificarea cuvintelor este"sulas"
    :|
    e un nou plural?
    vai doamne ce pacatoasa sunt.
    o sa ard in iad.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa declaratie de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  6. ca face dragostea asta din oameni :X :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?