"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 mai 2009

13. [..ultima luna a lui 17.]


E ultima ramasita din cei 17 ani.Si tocmai de aceea voi profita de asta pentru ca mi-a placut la nebunie anul acesta,varsta aceasta(lasand la o parte ce a fost mai putin frumos..nu are cum sa ne fie doar bine pana la urma,nu?).Cum sa va spun..cred ca 17,a fost(este) apogeul.Am gandit mult mai matur anumite situatii(cel putin asa vreau sa cred),nu am uitat ca sunt inca un copil..dar unul mai responsabil pe faptele sale.Am invatat sa iubesc, sa pastrez o prietenie(pentru ca merita!) gandindu-ma mai bine si analizand greselile ,fara sa ma supar prosteste..trecand cu vederea poate uneori, dar pentru asta sunt prietenii;
Ma cam sperie gandul ca voi deveni majora,parca urmeaza o alta etapa din viata mea,cu si mai multe griji..sau e doar un pitic pe creier.Mai e totusi pana atunci..n-are rost sa-mi fac probleme de pe acum.Lucrurile vor veni de la sine..

Si nu..13 nu aduce ghinion!







12 comentarii:

  1. vai vai vaaaai
    pe 13 faci 18!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da:">
    pentru ca daca as spune exact v'ati prinde.si Bianca nu e asa. nu vrea sa fie...
    ..a avut pe cineva care a indopat'o cu idealuri pana acum. e randul ei sa se joace putin in viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. intentiile mele sunt pur onorabile
    cat despre posturi.nu vreau sa fiu clara pentru ca va prindeti de mesaj prea repede.si eu nu sunt asa.mereu am fost cea care nu se explica pentru ceea ce vrea si face.
    sunt o neinteleasa:))

    RăspundețiȘtergere
  4. sa zic ca am considerat mereu o salvare in stilul asta.mereu am fost privilegiata, dar la prima vedere poti spune ca este aroganta.

    RăspundețiȘtergere
  5. 13 nu aduce ghinion!nu!nu!nu!la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm...ma uimiti voi copii din noua generatie :)

    sunteti prea maturi...nu uitati ca aveti doar 17-18 ani, sunteti regii si reginele lumii, si nu uitati sa-i traiti...

    RăspundețiȘtergere
  7. baaiiiiii mai e pana in iunie:d

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihihi...iti zic eu..e doar un pitic pe creier...pe noi ne ajuta si fata :-" adica..oi fi avand eu 20 de ani dar...nu ii simt deloc :">. Mai ales ca nimeni nu-mi da atata :D...ce sa fac..doar n-am sa plang..profit din plin de chestia asta...Nu trebuie sa te schimbe deloc faptul ca faci 18 ani sau 19 sau 20 sau...n...mereu trebuie sa ramai acelasi...bine...pe masura ce trece timpul sa inveti din greseli, sa te corectezi...Ceea ce vreau eu sa spun aici e ca trebuie sa fii mereu un copil..chiar daca nu o arati intotdeauna...mai dai si de situatii in care trebuie sa fii matur...sa gandesti matur...dar stii ca acolo in adancul sufletului nu esti decat un copil :">. Nu te-am mai vazut de-un an cred...daca te vad acum..tot 16 ani iti dau nu 18 :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Florin sper ca si cand o sa ma vezi la 40 de ani tot 16 sa-mi dai=)))) >:D<:*

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?