"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

20 aprilie 2009

trecut-prezent-trecut?

Daca am invatat ceva zilele astea a fost sa nu mai rascolesc trecutul..pentru ca apoi ma va rascoli el pe mine.N-o sa intru in amanunte pentru ca asta ar insemna sa ma afund din nou..in amintiri,sa "invoc"persoane care..poate acum nu mai inseamna nimic dar acum mult timp faceau parte din mine ,intr-un fel sau altul..
Am sa pastrez totul undeva sus,incuiat intr-o stea din milioanele care-s pe cer..si poate atunci cand cineva imi va descoperi steaua care contine trecutul meu ,poate .. asta va duce la un suspin,sau o readucere aminte..dar atat;

Desi..o stea din atatea..

3 comentarii:

  1. >:D<
    trecutul e o parte din noi
    fara el nu putem inainta in viata
    iat ceea ce am trait atunci cu bune sau rele nu trebuie regretat.
    te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine traieste in trecut uita sa-si mai traiasca prezentul. Arunca la gunoi tot ceea ce ti-a facut rau a fost suficient cat ai suferit atunci, in acele clipe. Nu merita sa suprimam prezentul cu trairi legate de ce a fost odata.Dimineata sa-i multumim lui Dumnezeu ca suntem sanatosi, ca putem zambi, ca putem face foarte multe. Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?