"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

16 aprilie 2009

Prefa-te.

Nu pot adormi, nu pentru ca nu mi-ar fi somn..sunt obosita;inchid ochii, dar imagini ciudate parca imi spun: deschide-i,noaptea asta nu ai voie sa dormi.Ii deschid,speriata parca de ce vedenii ar putea lua viata sub pleoapele mele.
Vreau sa dorm..
Vii langa mine?Te rog..?Spune-mi ceva frumos;macar minte-ma..asa dulce cum numai tu stii.
Inteleg,nu m-auzi..noapte buna.

***
Daca te mai rog ceva,oare..oare..?
Scrie-mi ceva pe mana,pana adorm..usor,cu un deget, deseneaza ceva imaginar ,sau mai bine un mesaj..
Cu siguranta ma va fura somnul,stiu asta..asa se intampla intotdeauna.
Sau,obisnuia sa se intample.

**
Stiu ca esti aici,te simt ..
Si ..mereu esti,doar ca ti-e teama sa recunosti.Ti-e teama ca vei fi nevoit sa ramai pentru totdeauna langa mine.
Mi-e teama ca nu asta vrei..
Nu-i asa?

3 comentarii:

  1. Indragostita, putina teama de necunoscut, dorinta, singuratate.E simplu sa spui cuiva ca ti-e dor.Paste Fericit!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?