"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

17 aprilie 2009

Leapsa..din nou.

Lepasa primita de la Hălăţel
1)Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4
"..zilele cele mai periculoase pentru apararea mea radicala si riguroasa impotriva fericirii"
2) Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
Gol..neant.
3) Care a fost ultima emisiune pe care ai văzut-o la TV?
Copiii spun lucruri trasnite.
4) Fără să te uiţi la ceas, spune ce oră este?
13.05
5)Acum uită-te la ceas, ce oră e?
Cred ca am pierdut notiunea timpului , este 13.49 chiar.
6) Când ai făcut ultimul pas afara? Ce făceai?
Probabil ma gandeam..departe;si nici nu-mi dadeam seama pe unde pasesc.
7) Înainte să incepi chestionarul acesta, ce ai făcut?
Mi-am citit mail'urile.
8) Ce porţi acum?
Bluza de la pijama si pantaloni de trening.
9) Ai visat noaptea trecută?
Visez si ziua..iar noapte fara vis nu exista.
10) Când ai râs ultima dată?
Acum 10 minute.
11) Ce e pe pereţii camerei în care te afli?
O icoana si cam atat.
12) Care e ultimul film pe care l-ai văzut?
Nights in Rodanthe
13) Dacă ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?
Mi se pare penala intreabarea asta..Daca ai fi handicapat ce ai face?
N-am idee :-??
14) La ce te gândeşti acum?
Ma gandeam cat de idioata e intrebarea precedenta.
15) Dacă ţi-ai putea pune o dorinţă, şi ştii că se va îndeplini care ar fi aceea?
Il vreau inapoi..de acolo de sus..
16) Imaginează-ţi că primul tău copil este o fată, cum ai vrea să o cheme?
Medeea.
17) Imaginează-ţi că primul tău copil va fi un băiat, cum ai vrea să îl cheme?
Sebastian.
18) Gata,asta a fost tot.Mai vrei?
Probabil.

Liber la leapsa.

3 comentarii:

  1. "banca?da..mereu acolo."
    banca...bIanca:-?
    asta ma face sa cred ca daca as fi in locul ei ..macar cu gandul si tot as fi acolo mereu:-j

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?