"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

30 aprilie 2009

Jurnal [part 7]


Aprilie..

Se spune ca asa cum incepe o zi,o luna ,an..asa va continua.Din cate imi amintesc am inceput aprilie cu 4 la mate.Nu l-am terminat tot asa(asta pentru ca nu am avut matematica astazi) dar a fost o zi plina de ..stres,cearta,irascibilitate,in care tot ce NU am nevoie este sa mai zbiere cineva la mine ;
Lasa-ma sa ma dau capul de pereti,sa tip,sa plang, tu doar asculta-ma..macar ma cert singura nu cu tine sau..eu stiu.Baga-ti degetele in urechi,inchide ochii..prefa-te,n-o sa-mi dau seama.E mult mai bine, decat sa tipi si tu odata cu mine,nu crezi?
Doar ca uneori..e greu sa ne controlam.Asa ca am tacut tot eu.Si..dupa o zi ca asta,inca mai am puterea sa zambesc..supravietuiesc,nu?


Du-te aprilie..


3 comentarii:

  1. Frumos ar fi sa nu tipe nimeni. Dar in iubire se mai intampla si de-astea.Respectati-va, iubiti-va si apreciati ce va ofera viata, traiti clipa, nu se stie niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  2. *Chiar .. **Du-te aprilie..**.
    >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul este trecator zambeste ! Maine e o noua zi.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?