"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

2 aprilie 2009

If I lay here..


E una din zilele cand nu-mi suport nici propria prezenta;o stare greu de definit si poate .. trecatoare dar, de efect..pe moment.

Sunt prezenta oriunde,si totusi..gandul mi-e stingher, departe..intr-o alta dimensiune, alt timp,in oricare alt loc dar nu aici..Inchid ochii si-mi imaginez ca stau intinsa pe mijlocul unei strazi,nu intr-un oras,poate la tara..intr-o noapte calda de vara si privesc stelele..cu o sclipire in privire si un zambet pe care rar mi-l vezi atat de colorat si visator,atat de plin de speranta..E deajuns lumina lunii,pentru a transforma totul intr-un cadru ca acelea din cartile romantice.

Miros de vara..liniste.

Singurii care par a tulbura cadrul..sunt greierii,dar nu-i invinovatesc..noaptea e mediul lor,e refugiu si libertate pentru ei.
Frig?Nu, deloc..doar stau intinsa in plina strada, soseaua e calda de la soarele de peste zi..Doar o adiere usoara de vant imi mangaie corpul..
Ce se va intampla daca va trece o masina?Nu,nu va trece nimeni si nimic ..e seara mea,sub cerul meu..cu stelele care macar o clipa imi apartin..Am uitat cine sunt si ce caut acolo.Prea bine.Nu are importanta.



Dar..
"Am visat,asadar,am visat numai.."..Mai vreau.





If I lay here,
If I just lay here..
Would you lie with me
And just forget the world?

8 comentarii:

  1. mijlocul strazii..mereu m'a fascinat mai ales atunci knd am fost cu tine...iar tie..mereu ti'a fost fica...pariez..pe ce vrei tu..k inainte k soferul sa ne injure si sa spuna k suntem tigniti...ne va ocoli...si isi va vedea de drum...cand sunt cu tine...nimic nu are limite...te iubesc mama

    RăspundețiȘtergere
  2. mama tigniti sau ticniti?:)))
    nu stiu.
    da eu pariez ca nu ne ocoleste,ba mai mult cheama si politia si mai scoate si capu pe geam si ne injura
    x(
    enervantule
    te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  3. u prima ocazie vom face asta sa vedem cine n da amenda..dak n da amenda...cineva..fac 1 saptamana ceici tu;;)

    te iubesc ma mamaa

    RăspundețiȘtergere
  4. maaaai ;;) sunteti cute voi aja :X

    pi.es.: avem acelasi inceput la ultimul post :))))) :">

    RăspundețiȘtergere
  5. aa.. si scz pt aseara :"> te iubesc:*:*:*:X

    RăspundețiȘtergere
  6. am ceva pentru tine.
    tocmai am terminat de vizionat ceva.cum am inchis m'am gfandit la tine.
    e o productie din 2006, "ada milea quijote."...jucata la teatrul odeon.
    asta daca este vreo sclipire pentru ce este jucat /in/ teatru sau pentru don quijote.
    daca nu o gasesti "de dat jos":))
    cred ca iti pot imprumuta intr'o varianta haotica.
    :">:D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ticalos.
    sa ii spui ca este naspa!!

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?