"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 aprilie 2009

Eu,tu,noi si..cerul.


Am auzit ca pe unii ii agita luna plina, le trezeste stari de nervozitate,disconfort..
Insa mie, dimpotriva, imi starneste un chef de viata si eman numai energie in jur.De cand ma stiu am o ..pasiune?Hmm..cam ciudat spus;poate o atractie fata de luna.
E plina de mister,parca ascunde ceva..povesti nebanuite; cred asta pentru ca fiecare persoana cand priveste spre cer,se gandeste in acel moment la o persoana,intamplare,amintire..si asa se contureaza o poveste..care ramane acolo sus;Tind sa cred ca luna detine toate povestile din fiecare stea..un amalgam de stari..trairi.
Nu,nu sunt ciudata..de ce crezi asta?
Sunt doar o visatoare incurabila.




"In fapta,lumea-i visul sufletului nostru."(Eliade)

4 comentarii:

  1. ahh da:X ce frumoasa era luna in seara asta 8->
    te iubesc:*:X

    RăspundețiȘtergere
  2. :x..asa este
    si in seara asta o sa fie
    luna frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. ce absolut ma?:))
    vezi ca`l invoc pe eliade daca simt aer persiflant din partea ta..:-?

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?