"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

8 aprilie 2009




"E foarte greu să ai ceva cu adevărat,să-l capeţi sau să cucereşti.Mai mult ne inchipuim că posedăm decât posedăm."
"Am uitat de mult gustul atâtor trupuri pe care le-am cunoscut.
Asta se întâmplă aproape tuturor bărbaţilor: să n-aibă amintiri
calde, să nu mai păstreze nimic din toată magia aceea a
dragostei fizice. Cred că femeile uită mai greu; trupurile lor
păstrează îndelung prezenţa bărbatului pe care l-au iubit sau
cunoscut cândva. Dar se întâmplă în viaţa oricărui bărbat un
miracol de câteva clipe: întâlnirea unei priviri, o sărutare, o
atingere care nu se aseamănă cu nimic din tot ceea ce a fost
până atunci."
"Să fii femeie şi spirit în acelaşi timp, să-ţi păstrezi
intacte toate izvoarele pasiunii şi ale senzualităţii, dar să
le ghidezi prin inteligenţă, prin nuanţe, prin fantezie.."
Eliade.

8 comentarii:

  1. in toate povestile astea de...dragoste? cred ca am cautat acea"tacere"..momentul ala in care gandurile se citesc iar ochii fac jocul buzelor.
    am gasit'o acum cateva saptamani.(inca) o pretuiesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. ar fi fost mai frumos sa compui tu si nu sa dai copy paste dintr-o carte :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ITI REPET SI AICI:

    in general,pe blogul meu sunt posturi scrise de mine,atunci cand citez pe cineva..mentionez acest lucru si nu-mi insusesc eu scrierile altora Da,probabil ar fi fost frumos sa COMPUN EU NU SA POSTEZ COPY/PASTE, dar nu-s nici scriitor nici geniu ca Eliade.Pur si simplu in ultimul timp am citit carti de-ale lui si am vrut sa impartasesc si altora.
    Habar nu am de ce iti dau atatea explicatii in cele din urma.

    RăspundețiȘtergere
  4. macar oana citeste carti
    :)
    ...si eu inca nu am cunoscut
    pe deplin sentimentul:(.

    RăspundețiȘtergere
  5. imaginaţia este singura noastră limită.Ah şi,mai mult, femeile nu uită niciodată...

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?