"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

11 aprilie 2009

Dar, mai bine taci..



-Ti-am spus ca nu aveai de ce sa te temi.
-..
-Spune-mi, iti pare rau ?
-Sa-mi para rau ? Asta crezi tu acum ? Sau..cumva..
-Cumva ..? La ce te gandesti, la ce te refereai ?
-E frumos cerul in noaptea asta.
-Te rog, vorbeste-mi..lasa cerul, e mereu acolo, eu nu voi fi mereu aici.
-Nu vei fi pentru ca nu vrei..Asta e si cu tine; esti aici cand vrei, cand ..ti se mai face dor de mine, cand doresti..o femeie, nu cand .. vrei dragoste.
-Ei, dragoste..Ba da, vreau dragoste,tocmai asta iti si ofer, dandu-mi toata silinta,fara ca tu sa apreciezi.Dar,mai bine tac.
-Ma faci sa rad, stii? Rareori reusesti performanta aceasta..si cand o faci, imi dau si lacrimile..
-Sarcasm?Altceva mai stii?
-Cine,tu?
-Fii serioasa.
-Uhm si daca stau bine si ma gandesc..da, imi pare rau.
-Pentru?
-Ai si uitat..

2 comentarii:

  1. "Asta e si cu tine; esti aici cand vrei, cand ..ti se mai face dor de mine, cand doresti..o femeie, nu cand .. vrei dragoste."

    ...superb:x te iubesc:x

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?