"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

15 aprilie 2009

Bai esti nebun?!

Uuoana ..: deci
°Uuoana ..: m`am ametit in seara asta
NeoN : ia zi
°Uuoana ..: si mi`am luat bataie
NeoN : bravo
NeoN : vezi ca se poate
NeoN : ai dat si tu macar?
°Uuoana ..: sa`ti zic
°Uuoana ..: nu ca eu nu mi`am dat seama ca primesc
NeoN : ah e bien atunci
°Uuoana ..: sa`ti povestesc..
°Uuoana ..: aveam nervi din cauza..LUI..si atat restu nu conteaza..am plecat de acasa cu gandu ca
°Uuoana ..: bai , ma ametesc vreau bere
°Uuoana ..: am fost in gradina publica la o chestie acolo...am baut berea mea
NeoN : imi place ca pui accentul pe LUI
°Uuoana ..: o jumate de la silvia
°Uuoana ..: si inca putin de la andreea
°Uuoana ..: si...cand m`am ridicat
°Uuoana ..: nu prea mai vedeam o carare
Uuoana ..: ci ...3
°Uuoana ..: si fetelor le era foame..mie nu
°Uuoana ..: sa`si ia ceva
°Uuoana ..: stateau la rand
°Uuoana ..: pe mn ma amuza enorm
°Uuoana ..: ca unui INDIVID
°Uuoana ..: ii iesea o catarama din fund
°Uuoana ..: pe care o vedeam mai mare decat ..chestia din fata si radeam copios
°Uuoana ..: asa...iar ala intrigat ..dupa ce a plecat un metru
°Uuoana ..: se intoarce fortos :
°Uuoana ..: :>
Uuoana ..: mi`a zis ceva amenintator, crede`ma ca si daca as vrea nu`mi mai amintesc
°Uuoana ..: siiiiiiiii..mi`a zis..asta tin minte
°Uuoana ..: ca daca vine la mn..imi face ceva:-??
°Uuoana ..: si m`a scuipat
NeoN : )))))))))))))))))))))))))))
°Uuoana ..: eu i`am zis sa vina
°Uuoana ..: dar el m.a scuipat
°Uuoana ..: :(
°Uuoana ..: urat!
Uuoana ..: apoi pleaca stehu
NeoN : urat!
°Uuoana ..: se intoarceeeeeeeeeee
°Uuoana ..: ghici cu cine?
NeoN : cu gagicasa
°Uuoana ..: nu cu 10 masini
°Uuoana ..: exaaaaaaaaaact
°Uuoana ..: cu gagica`sa
°Uuoana ..: :>
°Uuoana ..: si ii zice ei
°Uuoana ..: "uite ma asta"
NeoN : ))))))))))))))))))))))))))))
NeoN : ahahahaha
Uuoana ..: aia vine la mine avea o sticla de jumate in mana
NeoN : uite mami asta m-a batut ))
°Uuoana ..: si nujt ce dracu mi`a zis...amanunte
°Uuoana ..: mi`a dat un sut in cur
°Uuoana ..: si o sticla`n cap:-??
°Uuoana ..: eu n`am avut timp sa reactionez ca vedeam 3 de ea
NeoN : atat °
Uuoana ..: si dupa ce a plecat am inceput sa rad
°Uuoana ..: :>
°Uuoana ..: zi si tu
°Uuoana ..: si`a chemat pi**a
°Uuoana ..: sa ma bata
°Uuoana ..: )
°Uuoana ..: doamne aparaa
°Uuoana ..: si pazeste
NeoN : pisi
NeoN : tu esti idolu meu
NeoN : esti alcoolic anonim
°Uuoana ..: multumesc
NeoN : macar de-i dadeai si tu un flit in ochi
°Uuoana ..: Sis: mi-am adus amitne k te-a facut si panarama ala
Sis: si knd a plekt cu aia cik aa toate sunteti cu fitze
NeoN : cat de trist

Aviz voua: nu beti redds si nu va luati de catarame care atarna!

3 comentarii:

  1. ce poti sa-i ceri,daca are fitse in cap. Eu i-am zis sa o lase mai moale cu Bamboo dar ea nuuu Reds Reds.

    RăspundețiȘtergere
  2. =))))
    doamne cat am mai ras
    te iubesc
    betiva mica
    bine ca nu m-ai luat la bataie
    cum ma luai de obicei:))
    :">.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm am vazut de curand la Otv ca berea Redss e cancerigena deci ai grija ^^
    hmmm...e chiar adevarata intamplarea ?o.O

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?