"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

14 aprilie 2009

April Rain..


Imi place vremea asta,nu stiu de ce dar ma linisteste..nu cred ca s-a mai intamplat pana acum.
Pare ca, atunci cand te uiti pe fereastra te regasesti in fiecare strop de ploaie.Si..stai si privesti in neant apoi gandurile iti fug la alte lucruri;
In casa lumina e pala..aprind veioza,o carte,un fotoliu ,un playlist in ton cu vremea ..si e perfect.
E liniste..pana vine cel mic si ma pune sa-i povestesc ce citesc eu.Evident,nu e o carte pentru cei 5 ani ai lui, dar nu mi-e greu sa inventez ceva care sa-i capteze atentia.Se ghemuieste langa mine,ma asculta cu atentie privindu-mi buzele.Termin povestea; (probabil imi va pune o sumedenie de intrebari,dar nu..)Ma saruta pe obraz inocent, imi spune Te iubesc bibu..isi ia masinutele si fuge la desene animate multumit,parca,de povestea pe care a auzit-o.

Din nou liniste..





James Morrison-Please don't stop the rain

2 comentarii:

  1. Si eu te iubesc "biibuu" meeu:X suuper:">

    RăspundețiȘtergere
  2. "Îmi place vremea asta, nu ştiu de ce, dar mă linişteşte... nu cred ca s-a mai întâmplat până acum.
    Pare că, atunci când te uiţi pe fereastră,
    te regăseşti în fiecare strop de ploaie."


    Dacă spui aşa... sunt convins că materialul următor îţi va da o stare de linişte şi pace sufletească :
    LASĂ PLOAIA SĂ ÎŢI VINDECE SUFLETUL !

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?