"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

1 aprilie 2009

Am probleme.

Bun venit aprilie!(Cand ziceai ca pleci?!)
Mi-as fi dorit din suflet ca ziua de astazi sa fi fost intr-adevar..o pacaleala.Mai "bine" de-atat nu ar fi putut incepe o luna.Am plans si m-am consumat ca o dobitoaca(ce sunt) pentru ce?! pentru 4 la mate.(?!)Nu-i nimic,ma consolez cu faptul ca Einstien a fost un geniu corigent la matematica.(trebuie sa mint cu ceva anume subconstientul..pacat ca nu-s geniu si n-o sa fiu vreodata;sper ca nici corigenta..categoric nu:)) ).
Poate nu ar fi fost atata de tragica situatia,daca DOAMNA profesoara ( vaaaiiiiii,cat ma abtin sa-i atribui un apelativ dragut, sau macar ceva de dulce, dar ma rezum sa fac asta doar in gand) n-ar fi invartit cutitul in rana pana n-a mai putut.( e antrenata,credeti-ma pe cuvant)

P. :) : Sa-ti vad caietul de teme !
Eu (m-am dus frumos cu caietul de teme, cu tema completa,la catedra;asta dupa ce m-a ascultat 10 min la tabla la juma' de exercitiu,m-am impotmolit la TEORIE si m-a trecut la loc) : :)
P. :) : Da' cum ai facut tu tema?De unde ai luat-o?Cine ti-a aratat? (traducere: tu eleva proasta si batuta'n cap de la cine ai copiat tema asta?)
eu : Cum adica?Am urmarit modelul din clasa si mi-am facut tema!!( **-** *****!!!)
P.:) : Aaaa...asa ca maimuta. ( da chiar asa,nu?!o banana..ceva?)
eu : (ma da scuza`ma: am tema ,da?daca n-o aveam imi punea 2;daca o am e si mai grav,sunt maimuta: inca sunt CALMA..inca tac!)
P.:) : Imi pare rau,n-am ce sa va fac( mnoaaa, ce triiist:(cre'ca iti pare rau tare..aa,da, si una din prietenele mele era in aceeasi situatie ) 4 amandoua! (de 3 ori p..uraaa pt dna profesoara)
eu : Da bine, asa cum ati iertat pe altii puteati sa o faceti si cu mine si sa ma mai ascultati !( sa nu credeti ca deja tonul pe care-i vorbeam era la o intensitate ..mare;)
P: :) : Mai , da' unde te crezi tu aici, in tramvai ? ( ce legatura avea saracu tramvai..ea stie)
eu : (am inceput sa plang;pentru ca aveam sportul,trebuia sa plecam in sala..,mi-am luat schimburile ,am iesit de urgenta fara buna-ziua sau alte fleacuri si am trantit usa ..cu toata inima:x )
Silvia : Oanaaaaaaa( alerga dupa mine;eu eram deja afara), te-a chemat profa in clasa!:-s
eu : Ce *********** mai vrea????? (gardianul ramasese perplex)
Silvia : A zis sa vii daca nu te duce la director .(Ei,na belea!)
eu : (m-am intors;plangeam,fierbeam de nervi, m-am oprit la 2 metri de profesoara,nu ziceam nimic)
P.:) : Mai, ia zi-mi tu mie, ai probleme?Ai nervi?Eu asa cred,ai probleme mari tu..de comportament,de gandire. Ce-s cu iesirile astea?Un om normal nu face asa.Tu chiar ai probleme.(haha, da ma sunt retardata..si?!)
eu : (plangeam,ma uitam in orice alta parte,numai la ea nu;si nu scoteam un cuvant)
P. :) : Zi mai, zi ceva..Da deci chiar ai probleme! (baaaaaaaaaaaaai frate! time out! am priceput PRO BLE ME!chill out : )
eu : (si..am plecat )

Am mai plans vreo 2 ore,e singurul mod prin care ma pot descarca.Am inteles,mi-a pus 4,dar nu ma insulta ca nu-s marioneta .Si inca..tot ce am relatat eu,a fost pe scurt; Eu din clasa a 9a tot am probleme, 7 ani de acasa..nu s-au luat niciodata in considerare la ea, etc..La naiba cu matematica ta cu tot!
In concluzie: am probleme!

7 comentarii:

  1. te rog spune-mi ca-i doar o pacaleala :-s

    RăspundețiȘtergere
  2. da.au fost geniali si ii sustinem:d

    RăspundețiȘtergere
  3. >:d<
    las-o ca e proasta de da in gropi
    te iubesc:*.:x
    maine un alt "act" din aceasta
    "piesa de teatru"8-|

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?