"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

21 aprilie 2009

9 ani..


De ce?(click)

Mi-e dor ..cand am trecut in noaptea Invierii cu lumina pe la tine, m-am abtinut sa nu vars nicio lacrima,pentru ca stiu ca nu ti-a placut niciodata sa ma vezi asa..
Poate era nevoie de tine acolo sus,pentru ca erai cea mai buna,sufletista persoana pe care am cunoscut-o vreodata.
Si..nu,n-am sa iert criminalii ,care au primit 7 ani cu suspendare,care mai apoi s.au transformat in vreo 5 ani.N-am sa iert "prietenii" care au fugit si te-au lasat singur iar acum nicio lumanare nu iti aprind ,macar in semn d recunostinta pentru cat bine le-ai facut..n-am sa iert ca ai fost ucis in curtea politiei..nu, niciodata.
Nu ai fost numai cel mai extraordinar unchi..ai fost fratele mai mare de care am avut mereu nevoie;si stiu..ca ai mereu grija de mine,de acolo de sus..

3 comentarii:

Tu la ce te gândești?