"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

30 martie 2009

Pitici si oameni.


Uitându-mă in general la oameni , uneori, pot admite că am rămas perplex la anumite obiceiuri, gesturi, expresii folosite, mod vestimentar sau altele.Învăţăm unii de la alţii sau greşim uitându-ne la alţii şi procedând întocmai ca şi ei.Eu,personal am învăţat de la cei (ne)cunoscuţi foarte multe;şi asta mai ales din greşelile pe care le-au comis.

De exemplu, am învăţat să nu mai încerc să fac o glumă,sau mai rău, să redau un banc pentru că..voi râde singură.Unii sunt născuţi pentru a-i amuza pe cei din jur, eu NU!

Am mai învăţat să tac din gură când se ia profa de mate de mine,pentru că indiferent de partea cui e adevărul ,tot ea are dreptate.

Toţi avem piticii noştri personali pe creier;cum ar fi: eu când mănânc un măr, nu mai rămâne din el decât codiţa(nu e din cauza crizei financiare)..nu râdeţi de mineee, cotorul pe care-l aruncaţi voi are cele mai multe vitamine. Sau..dacă nu ai infiltrate în vocabularul tău expresiile
"te rog","mulţumesc",ţi-ai dat foc la valiză :D.
Unii nu pun preţ pe astea, aşa cum nu-mi pasă mie dacă un pachet de biscuiti are 100 sau 500 de calorii(da ştiu,patetic exemplu am gasit).
Vedeţi..fiecare cu ale lui;şi asta nu înseamna ca dacă suntem diferiţi prin obiceiuri tre' să râdem unii de alţii..ne acceptăm cu bune şi rele, invăţăm, ne mai batem..dar convieţuim.Nu?
"Omul este un animal social care îşi detestă semenii."
(Eugene Delacroix)

5 comentarii:

  1. intr'adevar ai dreptate.. dar chiar cu toti piticii nostri pe creier, sunt persoane kre ne iubesc si ne apreciaza asa cum suntem :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos..ai inceput sa scrii mai mult pe aici :D.
    Si mie imi place sa mananc marul si sa ramana numai codita :X

    RăspundețiȘtergere
  3. iiii:x
    e mai gustos:>
    astia mici,stim noi ce stim:))

    RăspundețiȘtergere
  4. tu ma amuzi pe mine, de ce minti? :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Si nu asta e ideea? Sa ne acceptam piticii? Pe ai nostri si pe ai altora, bineinteles(aia se cheama prieteni :d).

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?