"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

28 martie 2009

Earth Hour(sa fie..intuneric!)


Dupa cum stim,astazi orele 20:30 intreaga planeta ar trebui sa inchida, sa deconecteze..tot ce tine de curent timp de o ora.Acesta vrea sa fie un pas, spre a combate incalzirea globala ce ameninta Terra.

Sincer,pe mine ma incanta enorm aceasta idee,doar ca..pana mea,traiesc in Romania.E adevarat ca in intervalul acela este meciul cu Serbia, dar ..suntem oameni pana la urma, nu?!

Eu personal,probabil imi voi lua prietenele si vom iesi la o plimbare nocturna;vremea ne permite, asa ca de ce sa nu profitam si sa dam o mana de ajutor planetei.

Lights off people!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?