"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

5 martie 2009

Do you?


Dragoste.

Exista o definitie pt aceasta stare?Poate era mult mai simplu pentru toata lumea daca ar fi existat o asemena definitie.Am fi inteles-o cu usurinta si n-am fi avut nevoie de altcineva ca sa o pricepem..sau poate asta e partea buna?tocmai asta?ca e nevoie de acel altcineva?
Stiu ca la 17 ani ai mei nu sunt in masura sa vorbesc despre iubire,dar sunt persoane care ajung la 70 si realizeaza ca au trecut prin viata pe langa ce era mai important..nu au ajuns sa se indragosteasca,sa depaseasca limitele vietii..sa-si recunoasca sentimentele ,simtirle,trairile.. in fata tuturor fara rusine si fara vreo retinere.Aceia sunt mai putin norocosi..Ne indragostim de multe ori de-a lungul vietii sau cel putin asa imi place sa cred..dar doar o singura data iubim din toata inima.Cu siguranta vom nega asta..ori datorita orgoliului,ori pentru ca vrem sa uitam..E mai simplu ,atunci cand pierzi persoana iubita sa-ti introduci idei gen "o/il urasc", "nu vreau sa mai aud in viata mea de el/ea", "si-asa ma enerva mereu cate ceva la el/ea"..doar ca, cu aceste idei n`o duci prea mult..ti se face dor.De aceea exista tehnologia moderna..un sms in miezul noptii, sau un mail "cu ocazia zilei de azi"..Asta e primul pas, primul impuls..de aici exista doua
variante :
1.te impaci si iti spui : "as fi preferat sa nu am credit in
seara aia"/"puteam sa-i trimit un virus la pachet,nu un mail cu
pupici"
2.Inca il/o Iubesc!

Acum depinde de fiecare..
Trebuie doar sa stii sa faci sacrificii, sa nu astepti intotdeauna de la celalalt,sa nu pui raul inainte..si sa lasi lucrurile sa mearga de la sine.

"Iubirea este o Floare de nu-mă-uita aşezată la buzunarul inimii."
"Iubirea este o promisiune, iubirea este un suvenir, odată dat niciodată uitat, niciodată lăsat să dispară."
"Cât timp iubeşti, ierţi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?