"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

29 martie 2009

Chestionarul lui Marcel Proust

1. Principala mea trasatura: Sociabilitate.
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: Inteligenta.
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Inteligenta.
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: Ii pretuiesc pe ei,pt ceea ce sunt.
5. Principalul meu defect: Naivitatea.
6. Îndeletnicirea mea preferată: Muzica.
7. Fericirea pe care mi-o visez: Imi da batai de cap aceasta cerinta..nu am visat niciodata la ceva anume,la o fericire nemarginita..sau eu stiu.Habar nu am.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Sa imi pied familia.
9. Locul unde aş vrea să trăiesc:Nicaieri nu-i ca acasa..nu?In Romania,dar cine stie unde ma vor purta anii.
10. Culoarea mea preferată : Verde
11. Floarea care-mi place : Trandafirul alb.
12. Pasărea mea preferată : Vrabiuta
13. Prozatorii mei preferaţi: Mircea Cartarescu, Octavian Paler, Radu Tudoran,Camil Petrescu.
14. Poeţii mei preferaţi: Bacovia,Blaga,Ion Minulescu,Mihai Eminescu.
15. Eroul meu preferat din literatură : Anton Lupan(Toate panzele sus)
16. Eroina mea preferata din literatură : Irina (O moarte care nu dovedeste nimic)
17. Compozitorii mei preferaţi : pff.. Clayderman.
18. Pictorii mei preferaţi : Dali.
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală : Mama.
20. Ce urăsc cel mai mult : Minciuna,rautatea,ipocrizia..
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere : Ambitie.
22. Cum aş vrea să mor :in somn.
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă : sunt indulgenta in general cu cei ce-mi gresesc,n-as putea raspunde la asta.
24. Deviza mea : Dreams are free.

3 comentarii:

  1. 22. Cum aş vrea să mor :in somn.


    cum fta?:O nu vrei sa mori in bratele iubitului tau, privind adanc in ochii lui? :O

    =))))

    RăspundețiȘtergere
  2. de preferat sa moara si el cand ma priveste,nu?8->
    =)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai da 8-> unde ar mai fi farmecul? =)))))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?