"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 ianuarie 2009

To the Stars..

"Jack:Where to, Miss?
Rose:To the stars"

Ca să vă mai delectaţi cu ceva frumos..
Enjoy..



Melodia se numeşte Your Guardian Angel de la Red Jumpsuit Apparatus.





Un prieten mi-a arătat acest filmulet..şi mi-a trezit interesul nu numai fondul muzical..ci si videoclipul...Care este un colaj realizat din filmul Across The Universe (2007)..Cred că o sa mă uit la el..si dacă merita cu siguranţă o să vi-l recomand..aşa cum bine v-am obişnuit cu filme frumoase.

2 comentarii:

  1. dc trebuie sa-i lasi pe blog chestia asta? :|...mai ales la subiectu asta care n-are nici o treaba cu ce ai pus tu acolo...

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?