"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 ianuarie 2009

Jocul de-a dragostea..


Acum aproape 4 luni..intrasem într-un joc stupid.Şi aveam proasta impresie că îi fac faţă şi că ..am început chiar să-l pricep. Era un feeling nou..şi simţeam că invăţ ceva şi că..probabil aveam să-l joc mult timp..Dar nu! Pentru că regulile nu erau facute de mine..ci de el!Şi, am trecut peste trişări..am închis ochii şi am jucat mai departe..Am acceptat regulile care erau în favoarea sa..şi am trecut si peste faptul că au mai intrat şi alţi jucători care erau doar trişori de partea lui!
Doar că..e rândul meu să fac o mutare.Şi nu..n-o să schimb regulile jocului..o sa ies din joc ,definitiv!




Stare:


Giulia-Armele jos
Asculta mai multe audio Muzica »



Vama Veche - Epilog
Asculta mai multe audio Muzica »



Alex Feat Connect-R-Dragoste la prima vedere
Asculta mai multe audio Muzica »


Alex & Connect-R - Dragoste la prima vedere
Vezi mai multe video din Film »

2 comentarii:

  1. *La Multi Ani!
    :*:*:*:**:*.
    [incepe scoala..:-<]

    RăspundețiȘtergere
  2. el triseaza nu?reguli in favoarea lui?nu stiu daca a fost chiar asa... dar fiecare are dreptul sa interpreteze cum vrea..ficare are dreptul sa creada c vrea...daca tu crezi ca el te mintea atunci cand iti spunea...anumite lucruri...inseamna ca 4 luni au fost egale cu 0...el numai vrea deschida subiectu..pentru ca nu are sens...


    ps:de la el..probabil vei mai primi cate un mesaj...sterge'l..nu'l citi..si tot el..te roaga sa stergi so comentu dupa ce il vezi

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?