"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

29 ianuarie 2009

Ianuarie


Stii..mi-am dat seama de foarte multe lucruri în această primă lună din 2009..
Mereu învăţăm lucruri noi, mereu ni se deschid noi usi..atunci când ni se închid altele..si întotdeauna mergem mai departe atunci când spunem că nu mai putem.
Nu ştiu dacă e incă o filă din jurnal, sau poate mă adresez ţie..sau lui care nu mai e..sau ei care va fi întotdeauna acolo.
Dar ca să fac o încheiere a lui ianuarie..vroiam să-i spun lui că am uitat deja..ca uit in continuare ce speram ca voi păstra mereu in suflet, că pot să adorm fără mesajul lui de noapte buna si pot avea o zi frumoasă şi fără cel de dimineaţă..Vroiam să-i mai spun şi că am găsit scrisoarea de la el..pe care o voi rupe atunci când voi fi pe deplin pregatită..deşi n-o (mai) citesc..e poate singurul lucru care mi-a rămas..nici nu vreau mai mult.Nu va mai fi nimic in curand..
Pentru ca uneori vrem să intâlnim oameni noi..care să ne ajute să-i uităm pe cei vechi..
Am zâmbetul pe buze..da.Pentru că sunt dependentă de viaţă, de iubire şi de tot ce mă inconjoară..
Ea şi ea şi ea..da sunt 3.Şi tot ianuarie m-a ajutat sa realizez că le am , că sunt acolo pentru mine necondiţionat că niciun " el " nu e mai presus de prietenia noastră .. unii ne considera imature..poate suntem..ne pasă?Nu,deloc.Unii ne iubesc pentru felul nostru de a fi..pentru atunci când ne paruim,ne pălmuim,râdem isteric sau pentru atunci când plângem una in braţele alteia.Le multumesc..pentru că sunt aşa cum am vrut..fiecare diferita in felul ei, dar impreuna ca un tot.
Iar eu,eu..sunt aici, zambesc!

5 comentarii:

  1. te iuubeesc muult muult de tooot>:D< ms k existi:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e
    Nu ma schimb nici sa ma bata.
    Asta e
    Sunt nebuna declarata.
    Spune-mi!
    Daca ma placï asha...
    esti simpatica :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ma mananca gatu :(((((

    RăspundețiȘtergere
  4. beibi uere ar iu?
    ti-a cedat calculatoru de tot? :)))
    a facut o flama si apoi fum? :(
    cam bac pliz :X

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?