"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

25 decembrie 2008

Poveste.. [Jurnal part6]

Vreau un motiv ..să cred că..Sărbătoarea Crăciunului..nu este incă o zi banală..(alte 3 de fapt).Ce e mai rău, este faptul că..mă simt mai singură decat în oricare altă perioadă a lui 2008..Cred că pot să explic şi de ce,doar că nu sunt sigură dacă aş vrea să fac asta aici.
E mai mult decât ciudat..să te simţi un străin, un nimeni aproape..printre atât de mulţi pr.. cunoscuţi.Am impresia că unde merg, fac doar act de prezenţă..dar sunt total absentă.
Îi spuneam cuiva..

..Eu sunt ca o carte deschisă oricui, doar că nepublicată;incă scrisă in creion..şi toţi care indrăznesc să răsfoiască câteva pagini..işi lasă amprenta , cu sau fără intenţia lor..Unii cu o radieră şterg şi înlocuiesc numele personajelor,le inversează sau pur si simplu lasă un spaţiu gol..pe care, vin alţii şi ..nu cu un creion..ci cu un pix sau ca să fie şi mai precişi..un marker permanent şi notează in acele goluri cuvinte care nu se potrivesc.. total opuse cu întreaga carte.. dar care rămân întiparite veşnic..ireparabile şi de neînlocuit.
E adevarat ca uneori cartea poate pica în mainile cuiva priceput, acesta poate repara însa doar micile greşeli de ortografie sau punctuaţie,nu-i sta în fire să-i schimbe şi cursul..tot ce ştiu e că dă tot ce-i mai bun ca să fie cât mai reuşită..
Totuşi,în final..indiferent de câţi cititori are cartea, niciunul nu poate schimba personajul principal.. şi nici deznodământul.De ce?
..Cartea nu aparţine nimanui.
Va ajunge într-o bibliotecă într-o bună zi..
Şi doar bibliotecarul va avea drept asupra sa.

-E doar o poveste, între doua coperţi.-

2 comentarii:

  1. Mi-e dor de tine, mi-e dor de prima oara cand m-ai luat de mana, mi-e dor de serile cand ieseam si eram asa timid incat simteam ca intru in pamant...esti singura care m-a facut sa ma simt asa...miss u :-< si...Craciun fericit! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?