"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

5 decembrie 2008

Once upon a december..


Hihi..acum cateva minute am realizat ca in noaptea asta ar trebui sa vina Mos Nicolae.Cred ca acum vreo 6 ani pe timpul asta, era o cu totul alta atmosfera si asteptam noaptea asta cu nerabdare si ardoare in suflet.
Era frumos sa crezi in ceva..
Era frumos, chiar daca sunt minciuni nevinovate..
Era frumos sa ai dorinte, vise si sa crezi in ele, ca se vor implini..
E adevarat,si acum avem dorinte..doar ca lipseste increderea de care avem nevoie..increderea ca se vor implini..acum privim totul cu alti ochi, e cam tarziu pentru jocuri,desi niciodata nu e tarziu sa fii copil..de fapt..niciodata nu trebuie sa incetezi sa fii copil.
Acum,nu sunt adult,dar chiar si asa..nu-l mai pot astepta pe Mos Nicolae,pentru ca nu va mai veni..parca as vrea sa mai fiu amagita de minciuni frumoase, sa`mi sclipeasca ochii de bucurie dimineata ..cand ma trezeam nerabdatoare de la ora 6 si alergam sa-mi vad ghetutele..desi uneori eram dezamagita de ce gaseam in ele, ma multumeam si cu atat..Old times..



"Remember
This December,
That love weighs more than gold!"


Stare:
Once Upon A December - Aaliyah

I Hate This Part - Pussycat Dolls

2 comentarii:

  1. ce vorbesti tu acolooo,mos nicolae exista :(.Acuma probabil este in dormitor si sforaie pregatindu-se ptr petrecerea de maine spre exasperarea femeii in ros care trebuie sa faca sarmale :)).

    Mie mi-a adus o raceala si o durere de spate :X,sper ca tie sa iti aduca o vargutza ca ai fost obraznica :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Once Upon A December - RIP Aaliyah :X super

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?