"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

29 decembrie 2008

Eternal Sunshine Of The Spotless Mind


Cred ca sunteti putini..cei care nu aţi vazut încă acest film..Pentru ca nu este tocmai nou..e din 2004.Actorii principali sunt Kate Winslet,una din preferatele mele..si Jim Carrey, pe care sincer nu pot să-l suport..am impresia că se dă in spectacol..că vrea să iasă in evidenţă cu fel de fel de glume nesărate..(sper să nu sară in capul meu fani de-ai lui)..De fapt,n-o să sară nimeni, pentru că Jim m-a surprins mai mult decât plăcut in acest film..nu mă asteptam să-l văd jucând un asemenea rol..sensibil ciudat şi surprinzător.
Sincer mi-aş dori ca filmul sa poata prinde viaţa..sa existe o inventie ca aceea..care poate să-ţi ştearga din memorie..o persoană, să o uiţi complet..să uiţi toate amintirile trăite alături de ea, şi atunci cand o revezi să priveşti un necunoscut..Cred că mi-ar prinde mai mult decât bine..să existe aşa ceva..
Filmul nu numai că e impresionant..jucat impecabil dupa părerea mea , si cu actori de marcă, dar e creat după o idee pe care nu am mai întalnit-o până acum...(eu ştiu..) clasicile poveşti de dragoste..la care le ştii sfârşitul şi fără sa-l vezi..
Merită văzut..şi revăzut.





Clementine: You know me, I'm impulsive.
Joel: That's what I love about you.


Clementine: Joely?
Joel: Yeah Tangerine?
Clementine: Am I ugly?
Joel: Uh-uh.
Clementine: When I was a kid, I thought I was. I can't believe I'm crying already. Sometimes I think people don't understand how lonely it is to be a kid, like you don't matter. So, I'm eight, and I have these toys, these dolls. My favorite is this ugly girl doll who I call Clementine, and I keep yelling at her, "You can't be ugly! Be pretty!" It's weird, like if I can transform her, I would magically change, too.
Joel: [kisses Clementine] You're pretty.
Clementine: Joely, don't ever leave me.
Joel: You're pretty... you're pretty... pretty...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?