"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

13 decembrie 2008

Breathe..Hope..Dream..Love


Atmosfera de sarbatoare peste tot..parca lumea e mai fericita in perioada aceasta( sau asa imi place mie sa cred?).Multi se intorc acasa de peste hotare, multi se regasesc dupa ani de zile.. Este momentul oportun sa ne amintim de toti cei pe care i-am uitat, sa le transmitem macar o urare de bine..e momentul sa ne implinim cele mai arzatoare dorinte, care le gasim in adancul sufletului nostru..e momentul sa speram..sa visam..sa iubim tot ce e in jurul nostru.
Desi am multe motive ca sa fiu suparata.. mai ales din cauza scolii..sunt optimista, am invatat sa fiu asa de la cei de langa mine.Am invatat ca trebuie sa am incredere in mine si sa merg mai departe indiferent de..orice.
Imagineaza-ti..daca ti-ar spune cineva, ca astazi este ultima zi din viata ta..Ce ai face? Pun pariu ca nu ai plange nicio clipa, si pun pariu ca ai fi mai plin de bunatate si de dragoste ca niciodata..Ai pretui la maxim fiecare clipa, fiecare secunda.. Si ai face lucruri pe care poate nu ai avut curaj..pana atunci..nu-i asa?De aceea.. e important sa traim fiecare zi ca si cand ar fi ultima..Cred ca asa n-am mai avea timp de barfa si de ura..De invidie sau rautate..

"If there is love in your heart and your mind.. You will feel like Christmas all the time.."

Stare:

Happy Xmas - Celine Dion

Dincolo De Nori - Holograf

Un comentariu:

  1. mereu sa treci peste orice...stii ca poti face asta...si..stii ca niciodata nu vei fi singura..poate asta e cel mai important(sper sa'ti fiu eu alaturi mereu de acum inainte..imi doresc asta mai mult ca orice:X)


    sarbatorile mereu au fost frumoase...trebuie sa stii sa te bucuri de ele:D....

    te iubesc enorm!!!!!!!!!!!!

    mi'e dor de tine


    ps:iar mi'a omorat matzaX(X(

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?