"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 noiembrie 2008

"My Dog, Skip"..


Pt ca am o stare mai mult decat proasta..trebuie sa scriu!Si ma gandeam sa va vorbesc de un film..pe care l`am vazut de 2 ori pana acum(doar..) ,de fiecare data la tv, pur si simplu din intamplare..butonand telecomanda..in momente de plictiseala( tin sa va spun ca rareori ma uit la tv)..Este vorba de "My Dog, Skip".. este destul de vechi..din 2000..nu stiu cata importanta are asta pentru voi..
Rareori inveti ceva dintr`un film..deobicei sunt povesti asemanatoare,tipice,doar ca sunt alti actori..alte decoruri..Ei, filmul acesta..dupa parerea mea, doar sa fii prea insensibil sa nu`ti lacrimeze ochii la sfarsitul lui(si nu numai)..si sa nu ramai cu o invatatura macar..
Povestea se intampla prin anii '40..in timpul razboiului..Este vorba de un copil.. marginalizat de ceilalti, care primeste de ziua lui drept cadou.. un catel, Skip.Tatal lui desi a fost impotriva..a ajuns sa se ataseze foarte mult de animalut, care a devenit un membru indispensabil al familiei..
Skip..era umbra lui Willie(baietelul care trecea prin viata fara sa realizeze..)L`a invatat sa faca lucruri pe care nu credea ca va reusi vreodata sa le realizeze..L`a invatat sa infrunte teama..l`a invatat sa creada in propriile forte.
Baiatul ajuns adult la un momentdat.. isi punea intrebari pe care ni le punem cu totii..de exemplu: De ce atunci cand suntem mici, dorim sa fim adulti? ..si atunci cand suntem adulti, vrem sa fim din nou copii..macar o clipa?
Poate pt ca atunci cand suntem copii.. vrem cu ardoare sa nu fim limitati de la anumite lucruri, vrem sa fim pe cont propriu.. sa nu ne spuna nimeni ce trebuie sa facem..cand si cum.Avem impresia ca e atat de usor sa fii adult.. pacat ca nu e asa cum pare.
Nu vreau sa va povestesc din film, pentru ca si eu la randul meu urasc sa mi se spuna dinainte continutul acestuia.. Vroiam doar sa va starnesc curiozitatea..
Stiu doar ca..dupa ce am vazut filmul.. am spus ca imi doresc un caine mai mult decat alte lucruri care le.as fi dorit pana in acest moment..
Un caine nu iti poate rani niciodata sentimentele..
Te simte atunci cand ceva este in neregula cu tine..
Si cu siguranta iti va fi credincios pana in ultima clipa..

..Cu siguranta o sa va placa!Vizionare placuta!Sa`mi spuneti parerea voastra ^.^

"I recieved a trans-atlantic call one day. "Skip died", Daddy said. He and my mama wrapped him my baseball jacket. They buried him out under the elm tree, they said. That wasn't totally true. Because he layed buried in my heart."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu la ce te gândești?