"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

16 noiembrie 2008

I can`t..


Ce faci cand..cel mai bun prieten se indragosteste de tine?
Prefer alte lucruri mult mai rele..dar asta nu..
E deja a2a oara cand trec prin asa ceva..si tot nu stiu cum ar trebui sa reactionez..sa ma comport..sa vorbesc...sau daca sa ma simt vinovata ca n`am putut opri asta.
Stiu doar ca..prima data mi.am pierdut prietenul..si de cateva luni bune..nu mai stiu absolut nimic de el..si nu cred ca ..as vrea sa incerc..sa aflu ceva.Stiu (sau nu..) ca ii este mai bine asa.. mie nu mi`a fost o perioada..dar te obisnuiesti cu disparitia unei persoane..poate din cand in cand te mai lovesti de un lucru..un cuvant..o poza care`ti aduce aminte de el..dar nu pare sa mai aiba aceeasi intensitate..ca altadata.Iti zici:"Parca ar fi el.." sau "Numai el imi zicea asa"..si atat..suspini 1 secunda..zambesti trist ,apoi e prezent.
Incep sa ..spun ca prezentul e un trecut continuu..sau un trecut in lant..mereu se repeta povestile,doar ca tu ramai protagonistul principal..iar ceilalti sunt personaje episodice..care revin la un momentdat sub un alt nume..sau ca dublura..
Ironic..
Ciudat..
Neprevazut..
De data asta..am fost la fel de surprinsa.Doar ca, nu pot sa`l ignor..asa cum mi`a cerut.
Ar trebui sa`mi faca ceva rau.. asa cum s.a intamplat prima data,cand a aruncat cuvintele..fara sa realizeze..si a rotit cutitul in rana..pana am ajuns sa zic..cine esti tu?cine ai devenit?..
N`ai cum sa nu`ti vorbesti cu o persoana la care tii..prea mult..
Care a facut atat de multe pentru tine..
Si impreuna cu care ai trecut prin atatea..


Si..totusi..am de ales?
O sa`i respect rugamintea..de a`l lasa in pace..de a nu ne mai intalni..de a nu vorbi.. dar, doare..n`am vrut sa se ajunga aici.

Stare:
The Fray-How to save a life

Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it's just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
Some sort of window to your right
As he goes left and you stay right
Between the lines of fear and blame
You begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you've told him all along
And pray to God he hears you
And pray to God he hears you


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

As he begins to raise his voice
You lower yours and grant him one last choice
Drive until you lose the road
Or break with the ones you've followed
He will do one of two things
He will admit to everything
Or he'll say he's just not the same
And you'll begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

How To Save A Life-The Fray - The Fray

3 comentarii:

  1. *Ce faci cand..cel mai bun prieten se indragosteste de tine?
    pai..avand in vedere..k si eu am trecut prin o gramda de situatii de genu asta..
    prima data am fost dezamagita de mine(crezand k e vina mea..k iam dat de inteles k e ceva mai mult decat o prietenie ff stransa intre noi)..asta sa intamplat doar 2 pers..cu kre..am devenit si mai apropiata (k prieteni si mai buni sa zic asa)..am avut noroc k au inteles..si cred k lucrurile astea tin si de persoana cealalta ..nu nu mai de noi..:|
    in alte cazuri...am incetat sa mai tin legatura cu restu..pt k aveam impresia k orice ne am zice..nu va mai fi la fel..(acum ma intreb..dak am facut bne...):|..nush.da stiu doar ca e naspa.
    >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  2. am patit si eu asa :(
    dar am ramas in continuare prieteni buni

    RăspundețiȘtergere
  3. Am jucat si eu ambele roluri. Prima data cand s-a indragostit cea mai buna prietena(de atunci) de mine, nu am stiut ce sa fac si am fugit. Apoi cand m-am indragostit eu de o alta cea mai buna prietena mi s-a platit cu aceeasi moneda.
    In alta situatie cand ma indragostisem de o prietena foarte buna m-am indepartat voit de ea si tocmai din teama ca prietenia noastra sa nu piara am preferat sa nu ii mai vorbesc o perioada. Si acum imi dau seama ca am fost prost. In loc sa salvez o prietenie mai rau am dezbinat-o.
    Mereu am fugit.
    De ce ne confruntam mereu cu astfel de dileme, de situatii in care nu stii ce sa faci?
    De ce asa cum exista prostituatele, nu exista si oameni carora sa le platesti cu iubire si sa iti ofere iubire, fara obligatii, fara interese, fara sa ii cunosti direct proportional cu iubirea pe care le-o dai?
    De ce nu te poti indragosti de un strain?
    De ce mai intai trebuie ca cel pe care il iubesti sa iti fie cel mai bun prieten si apoi sa fii pus in situatia de a-l rani desi nu vrei?
    Daca gasesti raspunsurile la toate aceste intrebari poate mi le spui si mie.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?