"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

23 noiembrie 2008

Crima pe palier

In perioada 9-14 noiembrie a fost saptamana liceului Cnmk .Au fost activitati peste activitati in care m.am implicat mai mult sau mai putin..o saptamana mai obositoare ca deobicei.
Vineri.. activitatile la limba romana, sectiunea teatru (:)) ) au pus punct.
Au fost 4 piese de teatru..In una din ele am jucat, una am vazut`o, cea a fetelor de la filologie a XIa, care au interpretat exceptional..iar celelalte 2,sincera sa fiu nu am mai stat sa le vizionez..my bad.
Crima pe palier(Ion Baiesu) a fost piesa pentru care ne-am pregatit (eu,3 colegi de-ai mei si 2 boboci) poate nu atat de mult pe cat trebuia, dar mi-au ajuns orele suplimentare de mers la scoala de la ora 5..si emotiile pe care am putut sa le am in acea zi.
Sa va spun pe scurt despre ce era vorba..Un vecin(D-l Pamfil) pune la cale o crima.Dorea sa-si omoare vecinul de vis-a-vis(D-l Zisu) pe motiv ca..s-a sters pe presul de la usa sa.Pentru a savarsi aceasta crima abominabila, D-l Pamfil a avut nevoie de avocat, un doctor( pentru a-l consulta si a dovedi ca este sanatos si in toate mintile) si de un fotograf( care va imortaliza momentele importante..).
Se dovedeste totusi..ca aparentele pot insela uneori.Marul discordiei era femeia de serviciu , mereu beata(D-na Filofteia..adica eu:)) ) inversa presurile bietilor vecini,cand erau plecati la serviciu..acestia stergandu`se fiecare de presul celuilalt cand se intorceau acasa..ajungand chiar sa se si omoare pentru asta.
Pana la urma, a fost prinsa..si nevoita sa-si recunoasca greseala..cei doi vecini imbratisandu-se calduros la final.
Nu stiu cat de bine am intrat in pielea personajelor..cert e ca am fost o echipa unita si ne-am simtit extrem de bine.. chiar daca am depus si mult efort.

video

3 comentarii:

  1. Imi place cum ai aranjat blogul tau. Subiecte interesante. Viziteaza si pagina mea: http://friends87.page.tl

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil ca ai avut multe emotii

    din poze si filmulet se pare ca a iesit foarte bine piesa:-?

    mai multe nu as putea spune pt ca nu am fost prezenta acolo hehe

    felicitari oricum!^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. * mai stii in generala ..knd trebuia sa facem scente..la frank cel putin..sau la engleza..knd eram eu , tu madidan..si faceam pe reporterii..:)))

    miss iu.:-<.
    >:D<.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?