"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

6 octombrie 2008

" O dimineata`ti va ucide-odata visul..."(Jurnal part4..)



N`am mai scris demult o pagina de jurnal..parca simteam nevoia(oarecum..)..
Incep sa ma inchid iar in mine.. si nu o vad ca pe o oportunitate.. doar ca [..] .
In ultimele zile m`am convins de foarte multe lucruri.. am gresit din nou.. ca alte dati si vad ca tot nu ma invat minte..se spune ca ar trebui sa invatam din propriile greseli..(da` de unde)
Fluturasii din stomac..care erau mai colorati ca niciodata, s`au transformat in niste dureri de stomac ingrozitoare.. si incerc sa ma detasez, sa nu fiu nici rea dar nici buna.. sa fiu indiferenta,dar nu pot. Eu nu sunt asa. Imi tot pun intrebari inutile.Caut raspunsul in fapte, priviri, amintiri..degeaba.Ma ascund dupa umbra mea..cu ce folos?
E ciudat cum..vrea o persoana sa te impresioneze(sau sa`ti arate ca nu`i pasa de tine)..dar tot ce reuseste e sa te faca sa te doara si mai tare..
Eu zic ..ca intotdeauna exista loc de putin respect..
Nu vreau sa mai fac referire la cineva..probabil ca se recunoaste printre randuri..probabil ca nu..vroiam doar sa subliniez ca am mai incheiat un capitol din viata mea.
Orice sfarsit e un nou inceput..pentru ca viata e ca un boomerang..toate faptele bune sau rele iti vor fi intoarse intodeauna..inzecit.
(Parca ii aud pe unii acum.."pfoai ce mai sufera si asta".."are probleme".. pofta mare in continuare dragii/ele mei/mele)
Stiu ca de multe ori , la nervi am spus ca ma razbun pe anumite persoane..din diferite motive..ca o sa le platesc cu aceeasi moneda..cred ca toti facem asta.
Duminica, spunea preotul ca exista 4 etape ale razbunarii..si m`a pus pe ganduri
1. razbunarea prin gand..
2.razbunarea prin priviri..
3.razbunarea prin cuvinte..si
4.razbunarea prin fapte..
Daca stam sa ne gandim..asa si este.Imaginati`va cat de mult doare o privire plina de ura.. dar daca ajungem la fapte?
Doar ca noi mai avem multe de invatat.. Noi stim sa facem bine, doar celor care ne fac bine. Si stim sa facem rau si celor care ne fac rau,dar si bine. Ii iubim doar pe cei care ne iubesc.. fara sa ne gandim la altii.Ne credem in masura sa criticam.. dar cand suntem criticati ripostam. Da..e ciudata viata.
Suntem oameni, dar asta nu e o scuza..
Astazi desi am fost extrem de binedispusa..dupa escapada de aseara(Inca ma dor picioarele de la cat am dansat..adevarul e ca e sportul meu preferat)..Iar la scoala toate bune..pentru ca inca nu am luat note.. am reusit sa ma intristez..
Am zis ca daca dau delete unui id(bine ca am ajuns la vreo 30)..o sa ma simt mai bine(..pe naiba).Ar fi bine sa poti sterge si amintirile..odata cu un numar de telefon sau cu un id de mess..(sau nu..)
Starea mea:

Switchfoot- You (A Walk To Remember soundtrack) - switchfoot

What About Now - Chris Daughtry

What Hurts The Most - Rascal Flatts




Cred o sa va placa..eu le iubesc.Desi nu ma binedispun..Dar pentru fiecare stare sufleteasca exista si o melodie..(cred eu).
Cred ca in ultimul timp am patit ceva..recunosc ca nu prea citesc..iar poezii cu atat mai putin..dar se mai intampla si minuni.Pentru ca am descoperit in ultimele zile..ca Blaga e chiar genial:|. Ok am comis`o stiu. (my bad)
Si totusi...:

Vei plânge mult ori vei zâmbi?
(Lucian Blaga)
Eu
nu mă căiesc,
c-am adunat în suflet şi noroi-
dar mă gândesc la tine.
Cu gheare de lumină
o dimineaţă-ţi va ucide-odată visul,
că sufletul mi-aşa curat,
cum gândul tău il vrea,
cum inima iubirii tale-l crede.
Vei plânge mult atunci ori vei ierta?
Vei plânge mult ori vei zâmbi
de razele acelei dimineţi,
în care eu ţi-oi zice fără umbră de căinţă:
"Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"


....

" o dimineata`ti va ucide-odata visul..." -


p.s: “Lacrimile sunt cuvintele pe care inima nu le poate exprima”
Ne mai scriem..curand.

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pot spune...nimic altceva decat ca te inteleg..cunosc aceasta stare...Eu sunt in starea asta de...de ceva vreme...am incercat eu sa maschez cum am putut, am incercat sa uit de ea...am reusit catusi de putin..dar acum cateva zile parca m-a palit asa deodata...mai rau ca niciodata...Ce pot spune...aceste stari sunt ca ploaia, vin si pleaca...Acum cat tine la fiecare nu stiu...depinde de persoana...si depinde si de altceva...cred ca stii ce spun...depinde si de acei fluturasi in stomac :X....Cand ai ajuns sa ii simti...uiti de tot...crezi ca toata lumea e a ta, e cel mai frumos sentiment... De cateva zile ascult melodia asta intr-una...e printre putinele piese pe care le ascult de la formatia asta: http://www.youtube.com/watch?v=X6CtcsuZVOo... si imi mai place: http://www.youtube.com/watch?v=rqbcV39Sq1o. Nu te fac ele sa uiti de starea asta naspa dar macar te fac sa te simti puuuutin mai bine. :*....[multumesc axelandra :|]...

    RăspundețiȘtergere
  3. draga tantalau,
    articolu e frumos si e plin de sentimente din pacate cam triste.
    Eu o prefer pe Uana(cu "u" de la omida) cea vesela care nu pune poezii emo cu blaga :( insa momente din astea se mai intampla De aceea eu voi fi gata sa merg cu tine la agatat pe conquiztador ptr ca stiu ca asta te va inveseli.

    Si daca mai dai idu meu la obsedati de 16 ani promit ca o iti pun ardei in ochi.(Ha ti-am zis-o)

    http://www.youtube.com/watch?v=QkbE0T-sK1s

    RăspundețiȘtergere
  4. presupun ca ti a cazut netu,sau ti a scos mama siguranta :))
    Eu ma duc sa invat la economie:(
    noapte buna pisule :*

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sa ai ore pana la 1 ? :| parca sunteti in clasa 1.
    Ma gandeam sa iti cumpar de craciun un generator de curent,il bagi sub pat si nu mai avem probleme :X
    :* >D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. ignoram pe cei ce ne adora...si ii adoram pe cei ce ne ignore....paradoxul vietii noastre

    kiss mikule :*:*

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?