"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

19 octombrie 2008

Dreams are free (jurnal part 5)



A trecut destul ..de cand nu am mai postat..
Nu cred ca am simtit nevoia..si (daca nu ma insel) nici acum nu simt..
Am avut multe persoane( in ultimul timp) carora sa le pot spune.. ce am pe suflet..
Saptamana care tocmai se sfarseste a fost cu suisuri si coborasuri..daca se poate spune asa
Intr`o zi am fost fericita..in alta cu moralul la pamant..pana la urma ..asta mi`e caracterul, n`ar trebui sa ma mire..
Si totusi..o inchei cu zambetul pe buze..(sau nu?), datorita zilei de ieri, cand pot zice..am scapat de tot stresul acumulat de cand a inceput scoala.Probabil ca va intebati cum am reusit..Paiiiiii m`am distrat cu cei pe care ii iubesc mai mult..si la 17 ani ai nostri..ne`am simtit ca la 13..ei si?
Sa te dai jumatate de ora in masinute.. nu s`a dovedit a fi atat de rau..(bine..exceptand cucuiul meu si injuraturile pe care si le` primit Sis pentru ca ii face placere sa buseasca parashute=)) ) Oricum..un sfat: mai intai va invartitit si va dati cu capul de toate, abia apoi intrati in McDonald`s sa mancati ceva..(ca fapt divers)..asta in caz ca nu vreti sa vedeti Mc`ul invers( Siiis stieee) sau sa nu`l vedeti deloc!(oops )
A fost frumos..Happy B`day Raresh..once again.
Si cand ma gandesc ca de maine iar la scoala.. imi vine sa`mi mai fac un cucui..
Si daca ma mai gandesc si la orele de mate..cand o sa mi se aminteasca DIN NOU ca (citez profa de mate) "sunt lipsita de eleganta si de cei 7 ani de acasa", ca" sunt o tzatza din piata", ca"stiu doar sa comentez atunci cand nu`mi convine ceva".. cred ca propriul meu cap va fi un cucui.
Pnm..sincer sunt satula de unii..care sunt undeva sus..si au impresia ca ei au dreptul de a jigni cand le vine cheful.. daca nu ne`ar ameninta cu note..gen 2 si 3..(ca atat stiu sa faca) cred ca am putea si noi sa ne exprimam opinia.. eu mi`o exprim oricum..doar sunt "revoltata clasei" ..si tot eu am de pierdut.
Ok, sunt de acord ca trebuie sa`i respectam pentru ca pana la urma datorita lor(mai mult sau mai putin) ne vom putea afirma..dar avem si noi dreptul sa fim respectati.. nu sa fim jigniti..
De ex..un coleg cere voie sa iasa putin pe hol sa isi sufle nasul..(pt ca ..deh.. s`a gandit el cu intentie buna sa nu`i deranjeze pe ceilalti cu zgomotul neplacut sau pe d`na profesoara)..sa i se zica..(citez) ca "ai ramas la stadiul de maimuta".. :|
Noi ce ar trebui sa facem in asemenea cazuri? simplu : sa tacem si sa inghitim.. pt ca altfel, tot noi suntem luati de elevi rai..si nerespectuosi..si ne alegem si cu un 2! Mdaaa..sa ne calmam!
Au uitat ca au fost si ei ca noi..asta e..life goes on
Important e sa nu le acordam o atentie prea mare..sa nu cumva sa se creada prea importanti..si totul va fi ok.
Si acum..tre sa`mi continui minunata tema la romana..unfortunately.
Parca as fi vrut sa va mai relatez ceva.. dar o lasam pe alta data.
Nu uitati..Dreams are free!

Stare:
Miss Independent - Ne-Yo

If I Were A Boy - Beyonce

2 comentarii:

  1. mie imi zici ca eu am ca driginta o comunista care atunci cand face sex cu barbasu se gandeste la stalin si la hitler.

    Da lasa ca termin eu a 12a,o sa ii scriu pe masina H20 pe mata in fiecare zi :X

    Aici sau la pachet? :)))))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?