"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

30 septembrie 2008

Wake me up..cuz september ends [Time]


Timpul e o fiară care are nesfârşita răbdare de a înghiţi totul. (Octavian Paler)

Trece...si trece repede..iar noi parca suntem inconstienti.Macar de l`am folosi cu folos, pentru ca un lucru e sigur..nu se mai intoarce.Si, nu poate fi dat inapoi sau oprit..ca un ceas.. pana si ceasul care s`a oprit arata ora exacta de doua ori pe zi..
Pentru ca azi nu am fost la scoala..(nu intreba de ce) .. am avut un moment..de liniste, si cand m`am uitat pe telefon la ceas..am vazut si data..30 septembrie..
waw..cand pana mea..s`a dus si prima luna de toamna..?(!)
parca..a fost ca un clipit..
sau..o secunda..
Si daca stau sa ma gandesc..cred ca s`au intamplat destul de multe..
Incep sa redevin cea de dinainte..si totodata..sa fiu cu totul alta..
Uhm..nici eu nu ma recunosc uneori..
Timpul trece..oamenii se schimba..
Si e si anotimpul asta..parca..te face mai melancolic..visator..bine, depinde de fiecare dintre noi. nu tuturor le place toamna. mie da.. dar, primele 2 luni..atunci cand inca e soarele de vara, copacii inca se chinuie sa nu`si piarda toate frunzele.. pe o vreme ca asta, imi place sa merg intr`un parc..sa stau singura sau cu prietena mea pe o bancuta..sa incepem sa vorbim..vrute si nevrute.. (asa ca fetele).. Nu ma omor dupa spatii inchise.. o sa ma satur de ele la iarna..
Iubesc poezia asta:
..
Toamna în parc
(George Topârceanu)

Cad grăbite pe aleea
Parcului cu flori albastre
Frunze moarte, vorba ceea,
Ca iluziile noastre.

Prin lumina estompată
De mătasa unui nor,
Visătoare trece-o fată
C-un plutonier-major.

Rumen de timiditate
El se uită-n jos posac.
Ea striveşte foi uscate
Sub pantofii mici de lac.

Şi-ntr-o fină discordanţă
Cu priveliştea sonoră,
Merg aşa, cam la distanţă,
El major şi ea minoră...

nu ma omor dupa poezii..dar ..

Siiiiii...cred ca ma duc sa ma imbrac mai gros..e frrrig
sa`mi fac un 3in1..
sa ma pun in pat la Sezonul 2 din Gossip Girl ( app.. aviz fetelor..vi`l recomand..e super)
pnm..maine ma duc la analize..no school (Oops..:">)

Bucurati`va de ultima zi de septembrie..:x

Wake Me Up When September Ends (Short Version) - Green Day


Se asterne toamna - 3rei sud est

VOLTAJ - Toamna-n doi.mp3 -




enjoy:*

3 comentarii:

  1. Deci draga bombonel,daca vrei sa mai ai toate membrele legate de corp,2 ochi,si sa poti respira fara aparate,te rog sa numai folosesti acel emoticon "ce stii tu:-j"

    Ma bucur ca ne intelegem :X!
    Si ce te lauzi ca tu ai tenul aproape la fel de perfect ca al meu? uuuuuh increzut-o :(

    RăspundețiȘtergere
  2. uuhu Don't wake me up when september ends.

    mai bine dorm decat sa traiesc intr-un anotimp emo

    :*:*
    nice blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wake me up When September ends e superba :X:X

    e frumoasa toamana la inceput, mai tarziu e frig, acum mai mainile reci :-ss
    si nici nu a nins inca...

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?