"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

17 septembrie 2008

Probabil..


:| este chiar interesant ca unii ..dupa ani de zile de cand ma cunosc (vreo 10 ani..nimica toata) au ajuns la concluzia..ca sunt falsa ( ma scuzati da ma pufneste rasu chiar =)) ) bai fratilor! hai sa facem asa o recapitulare.. a anilor de scoala generala, vreo 2 de liceu, a vacantelor de vara, de iarna.. a excursiilor, taberelor.. balurilor.. a tot ce vreti voi.. si sa va ganditi, macar o sg data in viata voastra..cine v`a fost mai mult alaturi, pe cine ati imbratisat cand ati aflat rezultatele de la examen..alaturi de cine ati plans si ati petrecut cele mai frumoase momente de pana acum? nu cred ca noii prieteni.. e adevarat, cei noi..isi au locul lor in inima fiecaruia..si pe ei nu`i implicam in aceasta mica povestire.. vorbesc de cei care se cunosc de ani de zile, se cunosc ca pe propriile buzunare unul pe altul.. si au tupeul sa scoata vorbe si barfe cum ca ala e asa..aia e asa :|, de cei care trec unul pe langa altul si nici macar un amarat de "buna" nu mai murmura din gura..( e adevarat ca ma regasesc si eu printre aceste randuri..da...DAR..macar,,atunci cand imi vad vechiul prieten, nu adopt o fata de scarbita si in secunda 2 imi iau talpasita ..pt ca deh..vine aia/ala hai sa mergem. nu va vedeti asa putin?..ok..inteleg ca nu mai sunt loc de cuvinte frumoase,dar asta nu inseamna ca persoana resp trebuie privita cu o ura si cu o scarba de parca ar fi ultimul om.. eu una, am preferat sa las capul in pamant.:-j pana la urma..asta e..e trist sa nu mai fii nimic acolo unde candva poate ca erai totul dar viata merge inainte).As vreA sa le dau macar putin de gandit.. dar stiu ca nu am sanse.. prin ce am zis, nu acuz pe nimeni si nici nu ma scuz pe mine.. am scris ce am simtit.. deja mi`e sila de unele lucruri..macar,daca nu suporti pe cineva.. vezi`ti dracu de treaba ta, lasa`i.. fii mai inteligent ..si poate putin mai bun;) oricum..toate trec..asa se spune, dar nimic nu trece fara sa lase urme!

5 comentarii:

  1. Din pacate ai dreptate,e trist sa vezi cum prieteni de-o viata te lasa balta,cum reusesc sa dea uitarii atatea clipe petrecute impreuna fara un singur regret.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu aveam o frica :(
    Am avut un vis denala in care stii ca visezi si incerci sa te trezesti dar nu poti:(( cel mai kkcios.
    Vizionare placuta eu ma duc la meci :*

    RăspundețiȘtergere
  3. da neo..ai dreptate...e f trist sa vezi cum prietenii de-o viatza te lasa balta mai ales fara sa dea makr un motiv kt de mic.....:-<

    RăspundețiȘtergere
  4. daca tot vad ca-ti place sa arati ce zic altii, iti fac cadou si eu o zicala :)

    It's more easy to pretend being someone else then just being yourself, that's why everyone is so fake these days.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tristetea este o boala care nu merge vindecata doar amagita cu un strop de bunatate.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?