"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

11 septembrie 2008

Jurnal..part3 :">


Da stiuuuuuuu..ca de cand  ma tot rugati sa scriu si part3..asteptam momentul oportun(pnm! nu poti sa scrii  tot timpu..trebe inspiratie)si in seara asta.. ma simt mai mult decat binedispusa..si dispusa sa  imi mai impartasesc cu voi cateva trairi din ultimul timp..
1 la mana..vine scoalaaa buaaaaaaai ( :-ss..:x )  ..ei si?! noi sa fim sanatosi..ca 2 si 3..poti lua si cu ochii inchisi...in plus, tre sa terorizam boboceiii ..( sunt rea! da stiu)
2 la mana..  o fi fost asta cea mai tare vara ever...dar..( am zis DAR ) da`o dracu! de ce?..pentru ca mi`am dat seama ca..jumatate din cei care au  facut`o sa fie frumoasa.. ori nu mai vorbesc cu mine..ori ma dispretuiesc..ori ii dispretuiesc eu :">( doar pe unul!..care ramane doar..o eroare:D)..deci b`bye summer...here comes the autumn:x
3 la mana..  am fluturaaaasi in stomaaaaac din nou! dar.. ( iar am zis DAR.. uh#-o)  ..de data asta sunt mai colorati..sa zic asa.
Am realizat in ultima saptamana...ca poti continua inca muult timp dupa ce ai spus ca nu mai poti..ca depinde enorm pe cine ai langa tine..iar eu am cea mai inteligibila blonda!e colega mea de banca, prietena mea, sora mea.. o blonda cu o bruneta la un loc...uhh..can u handle this?:>
si o iubesc!
Si..mi`am dat seama ca.. sunt multe persoane care tin la mine..chiar daca eu aveam impresia ca sunt singura..trebuie doar sa ai grija in cine iti pui increderea si a2a oara.. Mi s`a reprosat  ca m`am schimbat..ca sunt mai rea! ( omg..se poate si mai rau) mm..pai..unii m`au facut sa fiu asa. dar asta nu inseamna ca ma port urat cu toata lumea.. de fapt, nu ma port urat cu nimeni ( cred eu..) sunt doar...indiferenta!
Asaaa...am sa adaug aici ceva..care ar fi trebuit sa fie la postarea cu descrierea .. la insistentele prietenei mele si a altor prieteni.. un mesaj pt toti cei care citesc.. Sa nu ma imbatati NICIODATA! Pericol de exces de sinceritate.. acum cateva saptamani.. m`am imbatat( de fapt..m`au imbatat:)) ) pt prima oara in viata mea..( daa..multumeeesc ) si...ce a urmat:-s pfff..
cum sunt eu la betie..nici violenta, nici prea draguta.. sunt SINCERA...:))
sa va explic...  bere+ vodka+ alcool dublu rafinat+ vin = iti spun toate secretele tale tuturor celor de fata... spun ce cred despre tine..fara sa stau prea mult sa ma gandesc..daca ai noroc, pot sa iti zic ca am avut fantezii cu tine:> deci... va asumati raspunderea.. oricum eu n`o sa mai tin minte nimiiiic dimineata.  aaa..si inca un pont: nu incercati sa ma adormiti!..n`o sa mearga. gata..am incheiat subiectul!
Hmm..nu stiu ce as putea sa va mai zic..
doar.. aveti grija de persoanele de langa voi, si aratati`le cat de mult le iubiti.. acum cat inca sunt aproape:x
v`am pupaaaat :D



Un comentariu:

  1. valeu de ar merge si la tata cu sinceritatea asa :))
    sa imi dea parola la card :))))

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?