"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

4 august 2008

Oare..?



Oare..?oare mai are rost uneori sa credem in tot ceea ce ne inconjoara? Adica..oriunde te`ai uita iti este teama sa nu cumva sa dai de o privire plina de ura..sau de cineva care odata ti`a fost prieten iar acum te priveste cu dispret ..din perspectiva mea.. e greu sa te decizi in ce/cine sa iti pui increderea si de ce/cine sa te feresti..Pentru ca naivitatea ma caracterizeaza ..ii privesc pe toti ca fiind prietenii mei..ma destainui imediat..fara sa ma gandesc.. le zambesc si ii imbratisez cu aceeasi caldura..cu care imi imbratisez cea mai buna prietena.. si nu realizez...oare? oare ii pasa acestui necunoscut de ce ii spun eu acum?...oare n`o sa ajung mai tarziu sa regret ca imi vand trairile..si temerile..ca ii servesc pe tava slabiciunile mele..?...din pacate da..si cu toate astea, continui sa fac aceeasi greseala.. Suntem inconjurati de fake`uri..si ca sa supravietuim..trebuie sa devenim si noi falsi..sau sa suferim in taina.. e o decizie grea..si totusi am ales..am preferat sa nu fiu falsa chiar daca doare..

3 comentarii:

  1. si chiar dak ne impunem sa ne purtam si noi k ei..pana la urma tot ajungem de unde ne-am intors..si dc? pt k noi nu suntem asa..si stiu k odata Dumnezeu o sa ne dea inpoi ce am oferit..

    RăspundețiȘtergere
  2. super mey tu tot ce scrii le scrii cu suflet poate mai treci si pe la mine sa vezi modificarile ce am mai pus si poate ma lipesc de id tau de mess

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?