"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 august 2008

Jurnal..part2..


Ma rugase un prieten..sa scriu part 2 la jurnal.. dar sa pun macar putin optimism..( de`as sti de unde sa`l scot ar fi ceva) ..ce`a fost ziua de ieri..mai nimic..pe langa cea de azi( cred ca se iau la intrecere..care sa fie mai rea..)..
Am senzatia ca oricat de mult incerc ( in general..) dau gres! Inainte( cam acum vreun an..) spuneam ca cel mai tare mi`e teama de 3 lucruri: Dumnezeu, moarte si singuratate... si astazi am ajuns sa zic ..ca imi este mai bine singura, ca..ador singuratatea.. ca e mai bine.. fara sa te complici , sa ranesti, sa`ti faci rau.. sa te certi ( mai mult ma cert decat dorm!..) si eu stiu..alte probleme de care te lovesti zi de zi ..
Imi spune prietena mea... ca vrea sa fiu cea de dinainte , care mereu radea, dar mereu..chiar si atunci cand plangea.. si emana bucurie si celor din jur..(parca nu`mi vine sa cred ca eram asa)..asta ar insemna..sa nu mai pun la suflet NIMIC , sa nu`mi pese ( deja ma contrazic..aseara parca ziceam altceva) de ce cred si zic altii...dar de unde atata? nu pot sa fiu asa.. exact asta inseaman a fi falsa..si sincer..nu pot! Multi ma condamna... ca de ce imi scriu aici toate gandurile..ca `mi arat slabiciunile..( asa si?..)..cine ma cunoaste si are incredere in mine ..nu are nevoie nici de blog nici de nimic..iar cei necunoscuti..care se opresc si arunca o privire, nu au cum sa ma influenteze sau sa foloseasca ce vad aici impotriva mea..( pnm!)
Mi`a reprosat cineva..in seara asta ca sunt un copil..ca`s prea copilaroasa, citez : "mult prea copilaroasa".. sincer..asa as vrea sa raman mereu.. un copil.. sa traiesc intr`o lume perfecta, frumoasa..fara probleme;)
Iarasi vorbeste gura fara mn( mana..scrie..eiii)..o sa incerc sa ma linistesc...imi pun piesa mea pe repeat...( va urma)

2 comentarii:

  1. oo doamne parca mi-ai scrie viata^^

    deci ma regasesc complet in fragmentul asta:)


    p.s. succes in continuare cu blogul;*

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?