"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

7 august 2008

Jurnal..part1


Nici nu`mi vine sa cred..cate se pot intampla intr`o singura zi..si e
ciudat cum trec de la o extrema la alta fara sa realizez..cum se pot
schimba unele persoane de pe`o zi pe alta(sau, poate ca asa au fost
mereu..si nu mi`am dat eu seama..hmmm..probabil)..Insa uneori..mai am taria de a inchide ochii( si gura!) si a`mi spune ca..lasa sa fiu eu cea care lasa orgoliul deoparte..rasplata va veni..poate nu azi,maine sau peste 10 ani..dar sunt sigura ca lucrurile nu vor ramane asa..Pana la urma..oricat de mult mi`am impus, am lasat si astazi cateva lacrimi sa "evadeze"(cateva e mult?).. de ce? pentru ca e singurul mod in care ma pot descarca ( fara tipete..vorbe urate..reposuri)..pentru ca ma linisteste..desi nu`i pasa nimanui(nici nu e nevoie..nu cersesc mila)
E deja ora 2..m`as uita la un film..dar mai bn lasa..ascult in
prostie melodia mea preferata..as vrea sa ma pun sa dorm..sunt constienta ca maine ma trezesc dimineata..ma duc in sfarsiiiiiiit la plaja(oricat de mult imi displace..i don`t have any choises..prietena mea are o putere de convingere destul de mare).eei si abia ma mai
destind si eu putin..aa..cred!
Jezuz..uneori am impresia ca o iau razna..de tot! adica...sa`mi
explice si mie cineva..de ce uneori totul e atat de nedrept? adica..nu stiu(de parca am stiut eu vreodata ceva) ..de ce atunci cand ai nevoie de cineva sa te descarci..nu e nimeni prin preajma..(macar mi`am gasit un refugiu in blogul asta) si de ce..unii oameni pot sa stearga imediat tot trecutul..sa nu le mai pese de ce a fost..sa`si vada de viata in continuare..iar eu tot ce fac..e sa ma gandesc NUMAI la ce a fost..ca daca as vrea sa ma gandesc la ce este acum..neaah(cred ca o
sa ma ia o durere de cap si mai mare)..si daca as vrea sa ma gandesc la viitor..asta n`o s`o fac niciodata( stiti voi..azi sunt, maine..god knows)..
Cred ca m`am prins...(mda..cam greu..da merge) cred ca eu sunt de
vina..pentru..tot!?(suna cam dramatic..eeei trecem peste) adica de ce sa arunc vina pe asa zisii
"prieteni"..sau pe necunoscuti..sau pe mama,tata...nu!Eu gresesc pe undeva..( ...)da..asta e! ok then..stay away.. ca cine stie ce va fac. Ca sa inchei ziua asta..si sa ma pun sa dorm ca n`o sa ma pot trezi la 8..imi asum responsabilitatea pentru tot ceea ce a fost..si sper sa ma
ierte fiecare in parte( ma refer..la cei carora le`am gresit..cam toti..da stiu), insa de ce va fi..sincer NU`MI PASA.. da chiar deloc..faceti bors! faceti`va ca nu exist( :)) ) [vorbesc la
plural..dar nu ma refer la tot universu..in pnm!]..
nuapte bunaaaa..sunshine in the raaain\:D/ love is still the same\:d/..

Un comentariu:

  1. Pentru bloggerii sub 18 ani exista acum blog-ul http://blogger-sub-18-ani.blogspot.com/ unde puteti sa va inscrieti gratis si posta intamplari...

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?