"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

23 august 2008

But it`s over now..


Incet incet... se duc si ultimele zile de vara..(ce a mai ramas din ea).Pentru mine..a fost prima vara ...pe care cu siguranta nu am sa o uit..am trecut prin multe experiente noi, frumoase sau mai putin frumoase..am avut parte de libertate.. de dragoste la prima vedere(si mi`am dat seama ca e necesar sa arunci si o a doua privire).. de lacrimi ... mi`am facut noi prieteni..am pierdut prieteni.. am reintalnit cunostinte vechi.. am depanat amintiri.. am ras fara motiv.. .am gresit..am regretat.. am invatat...am dezamagit..am iubit.. am TRAIT!
Nu regret nimic din tot ce s`a intamplat..nicio noapte pierduta intr`o gara ..sau cele cu gasca uitandu`ne la un film de groaza( m`am jurat ca nu`mi mai trebuie filme de groaza de acum..).. chiar si cele pierdute in fata afurisitului de comp..
Am suportat canicula..dar habar nu aveti si cate nopti friguroase.. cand stateam inghesuiti 7 8 persoane intr`un logan..sau dormind pe bancile din gara din costinesti..
Am vazut mai multe filme decat credeam ca voi putea urmari vreodata..
Cand aveam nervi..imi puneam 1 kg de piersici in fata..si in 10 minute erau gata..deci ..cred ca am devastat o livada intreaga..
Am mers cam 10 km pe jos(la bunici)..intr`o zi de canicula...numai sa ajungem la prut.. ca apoi sa`mi dau seama ca n`o sa ma bag niciodata in apa aia..
Am fost la primul rasarit de soare din viata mea..
Am avut un part`time job..de era sa ne luam la bataie si cu sefii..deci m`am lasat urgent:))
M`am dat la mare intr`o masinarie... de am zis ca n`o sa mai cobor intreaga de acolo( si asta numai la insistentele cuiva.)..si inca sunt trista ca nimeni nu a vrut sa se dea in ciocan cu mine..deci...cu prima ocazie..astept propuneri baaaaai:-w
ce`am mai facut..?
am fost fericita..
da!
si chiar daca s`a spulberat mare parte din ce a fost frumos.. .stiu ca nu trebuie sa regreti niciodata ceva ce odata te`a facut fericit..
mda.
vine scoala..deja am un gol in stomac numa` cat ma gandesc la tema de la mate:))
eheee..dar mai am de profitat putin din vacanta asta..si n`am sa pierd nicio clipa.
dap..asa am sa fac.
gata.
mi`e somn.
..
nb

5 comentarii:

  1. 1. calucaltorul nu i afurisit :(
    2.acum trebuie sa vezi si rasaritu :D
    3.Si eu mi-am dat azi demisia in prima mea zi de munca :))
    4.Scoala pute :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Momente de neuitat...:)))

    bardas catalin: ia coboara scarile si daca ajungi la parter ai o magura de l mine
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: la
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: parter
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: usa
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: de la balcon
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: asun repde
    bardas catalin: eu cred
    bardas catalin: ca tu s ar putea
    bardas catalin: sa fii

    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: ce tare
    bardas catalin: e misto nu ?
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: a avataru tu:C)))
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: ):________
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: :++__
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .:
    bardas catalin: da da si tu ai bece la avatar
    bardas catalin: imi plac becele tale
    bardas catalin: e funky
    bardas catalin: daaaaaa si ceausescu era maritat cu elenaaa
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ .: dadadadadadadadaddadada

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sa iti zic eu...la cat mai multe veri dinastea...si ce iti mai doresti tu...

    Vlad;)

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?