"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

27 august 2008

auzi...da Uuoana asta cine`i?



Eu sunt!da da stiu..poate ca va asteptati la altcineva..dar asta e..in viata sunt multe dezamagiri. M`am hotarat sa va vorbesc despre mine..cine ma cunoaste stie cat de mult imi displace sa fac asta(in fine..trecem peste).Ca sa incep cu inceputul..stiti cu totii ca ma cheama Oana, dar mi se mai spune in alte zeci de feluri : uuoana,onutza, bombonica,bibi,milka,piticot...etc Sunt sub semnul gemeni(aer)..poate de aia sunt aeriana si mai comunicativa decat ar trebui..vorbesc de parca as fi o moara stricata( incercati sa ma opriti..vedeti daca foloseste la ceva). De obicei prima impresie care o fac..si primul lucru care mi`l spune cineva este: "Ce rea esti!"..si asta doar dupa un schimb de replici..(nu pot spune ca ma mandresc cu asta..).si cu toate asta ..zic eu..reusesc sa intru destul de usor pe sub pielea oamenilor..
Cunosc persoanele dupa chip si dupa ce rostesc o propozitie..si teoria" aparentele inseala" la mine nu functioneaza..Persoanele cu care comunic cel mai bine sunt cele mai mari decat mine..si de regula baietii. Cu fetele e mai greu..
Urasc.Detest.Mi`e scarba de cei care se Lauda!..fatarnicii..plini de ei..si fara gram de modestie. Pt mincinosi e valabil acelasi lucru. Tocmai de aia..nu pot( in niciun chip) sa`mi tin gura cand interactionez cu vreunul..simt nevoia sa le spun in fata totul si pana la urma tot eu sunt cea care regreta (stim cu totii..cu prostu` nu`i bine sa te pui ca are mintea odihnita..).
Imi place sa rad..si sa`i fac si pe cei din jur sa se simta bine(nu va ganditi la tampenii)..
Iubesc muzica..ciocolata..toate fructele..vacutele(animalele preferate) si cainii.
Va sfatuiesc sa stati cat mai departe cand sunt nervoasa..pentru ca nu ma interseaza care si cum..ii iau pe toti la 13`14(si toti se supara pe mine)..de aceea, decat sa ma intrebati "ce ai patit?"..mai bine astetptati sa ma calmez....si totul o sa fie okey.
Daca ridic tonul atunci cand vorbesc.. e normal.. pentru ca simt nevoia sa ma aud si pe mine..de accea aveti impresia ca tip.(ma rog chiar tip).
Ma supar destul de repede..dar imi trece si mai repede.Si..chiar daca uneori trec zile bune..saptamani..cand nu vorbesc cu o anumita persoana..nu sunt suparata, ci doar indiferenta.
Traiesc pe principiul : Totul (dar absolut tot) se iarta, si NIMIC nu se uita..
Atunci cand vreau sa ma "razbun" pe cineva pt o anumita greseala, sau vreau sa ii dau o lectie..nu recurg la planuri malefice, nici macar nu`i platesc cu aceeasi moneda ..sau eu stiu... tot ce fac este sa fiu..RECE.. si asta e mai "rece" chiar si decat o noapte la polul nord.
Detest fumul de tigara..nu vad rostul acelui drog!
Sa nu cumva sa ma contraziceti..cand sunt ferm convinsa ca am dreptate...o sa iasa urat tare.
Nu`mi plac persoanele insistente..daca vezi ca te refuz o data..nu mai incerca(..stiu ce zic).
Trec foarte repede de la o stare la alta..acum plang ..peste 2 minute mor de ras.
Imi displac cei care nu`si recunosc greselile..si asteapta 1 zi 2..(deja fapta e consumata) si cand vad ca se agraveaza..spun: "da ai dreptate..am gresit".. Daca iti ceri scuze din prima..fii sigur ca le voi accepta si voi trece cu vederea mult mai usor!
Cand iau o hotarare asa ramane..poti sa te pui si in cap(cel de pe umeri)..tot ca mine fac!
Sunt isterica uneori..nu ma suport nici eu. Ma enervez foarte repede si nu prea am rabdare..
Daca ma apuc sa citesc o carte..sau vreau sa vad un film..trebuie sa`mi atraga atentia de la inceput...altfel las`o balta.
Incep sa fac mai multe lucruri deodata..si nu le mai duc pana la capat.
Imi plac lucrurile riscante si periculoase...aventurile..si nu ezit sa ma implic.
Iubesc vara si toamna!..
Sunt romantica...as sta o noapte intreaga intinsa pe pamant si m`as uita la stele.
Nu sunt materialista...daca vrei sa ma surprinzi placut..ia`mi o floare(numai parfumata sa fie).
Plang foarte usor..de la orice vorba aruncata aiurea.. , de la un film romantic..sau pur si simplu..pentru ca vreau sa ma descarc.
Sunt in stare sa`l iau la bataie pe cel care indrazneste sa ma trezeasca din somn:)).
Las lucrurile nerezolvate..pe ultima suta de metri..platesc facturi in ultima zi de plata..si chiar daca am la dispozitie 2 saptamani sa fac un proiect..il fac in ultimele 2 zile( 8-|).
Sunt extrem de sensibila!
Sunt emotiva..ma inrosesc imediat.
Nu mi`e teama sa iti spun in fata tot ce cred despre tine..chiar daca nu sunt numai lucruri bune..si te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru cu mine.
Urasc oamenii duplicitari si imi fetele care injura ca niste baieti.
Puteti sa imi spuneti ca sunt emo...sau ca sunt instabila mintal.. sau ca stiu doar sa plang..astea`s doar vorbe..si una e sa ma cunosti doar prin intermediul net`ului..alta personal.



Filme preferate: The Ring Of The Nibelungs, My Sassy Girl, A walk to remember, The notebook!
Actori :Uma Thurman, Simon Baker,Wenthworth Miller,Jessica Alba.
Artisti: Rihanna, James Blunt,Nelly Furtado
Trupe: 3se, Holograf,Voltaj,Vama,Sum 41,Linkin Park.


aaaa...un sfat :Nu ma judeca fara sa stii cine sunt!


Daca mi`a scapat ceva important..am sa adaug.
mersi.





p.s : Sunt Mica si Rea
Si luati aminte..baieti: BINE Acesta este cuvantul pe care femeile il folosesc ca sa incheie o discutie, cand ele au dreptate iar tu trebuie sa taci din gura.

NIMIC Este calmul dinaintea furtunii. De fapt, inseamna “ceva” si ar trebui sa ai grija. Discutiile care incep cu “nimic”, se termina de obicei cu “bine”.

CUM VREI Este felul unei femei de a-ti spune “du-te dracului!”.

Un comentariu:

  1. cum adica intre picioare? :-w
    ce poti sa-i ceri unei vaci :x
    cum e la tara te distrezi??
    =)))))))))
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ . : adica
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ . ): iei o gasca mare
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~: si te plimbi ca bou
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~: daca se iveste vreun baieram
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~: chef ceva te duci
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~: daca nu mananci seminte
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~ cu mmaneaua pe telefon
    ~BoOmbOniK cu $ar3[:X]~pe marginea santului

    RăspundețiȘtergere

Tu la ce te gândești?