"Nu trebuie să trec prin viaţă fără să las o urmă,o lacrimă,o tresărire din câte am avut pentru tot ce mi s-a părut frumos şi bun." Cella Serghi

10 septembrie 2009

Carti : Scrisoare de dragoste, Mihail Drumes


Totul incepe in tren, fiecare pe un drum separat dar care ii aducea impreuna.Mai intai..a studiat amanuntele ei in tacere..

"Incerc s-o dezbrac de vesminte, sa mi-o imaginez goala, asa cum obisnuiesc sa fac cu femeile care ma intereseaza.Nu reusesc.E imposibil sa-i realizez goliciunea cu ochii mintii.Pentru prima oara mi se intampla acest lucru.As zice ca e o impietate chiar sa gandesti obscen in apropierea ei.A cutezat vreodata un pictor, de cand e lumea si pamantul , sa zugraveasca pe panza nudul unei sfinte?"

Apoi, a incercat sa afle mai multe despre frumoasa care statea pe locul din fata lui:

"DINU:Va capteaza lectura?
ANDA(in gand):Ah, ce tip insuportabil!(Vorbit):Da..
DINU:Cititi un roman?
ANDA:Dupa cum se vede.
DINU:De aventuri?
ANDA:Sa zicem..psihologic..
DINU:Si nu va plictiseste?
ANDA:M-ar plictisi mai degraba , o conversatie banala cu un..necunoscut.
DINU:Pe mine, dimpotriva, m-ar plictisi..cunoscutul, pentru ca n-aduce nimic nou, n-are niciun farmec ..
ANDA:Scuzati, insa eu nu cred deloc in farmecul..necunoscutului.(In gand):Na!I-am zis-o..Cred ca am fost prea uracioasa.
DINU:In schimb, eu cred in farmecul..necunoscutei."

El, a zis ca e mana destinului, ea nu credea in asa-zisul destin.El i-a zis ca daca e sa aiba impreuna un viitor se vor mai intalni intamplator..Ramanea de vazut, desi dupa ce a coborat ea din tren, i-a parut rau ca nu a intrebat-o cum o cheama.Asa ca a numit-o Ghiocela, datorita albului pielii sale.

S-au intalnit peste un an, intamplator..
"Eram cu adevarat sortita caestui om?Exista oare ceva predestinat in viata noastra , care trebuie sa se implineasca?Cine sa dea raspuns unei asemenea intrebari?Eu cred ca noi insine suntem autorii binelui sau raului ca destinul nu e in stele, ci mult mai aproape, chiar in mainile noastre"
"-Pana acum, n-am intalnit dragostea, a adaugat el, intr-un tarziu.
-Probabil ai ocolit-o..
-Nu..Eram prea acaparat, prea absorbit de invatatura.
-Si pentru iubire nu ti-a ramas deloc timp?
-Dragostea pe care n-o cauti ,nu vine.. ..
-Cred ca vine, mai degraba, cand n-o cauti."

Pana aici toate bune, frumoase, spectaculoase..ca o poveste.Doar ca ce se intampla cand el aspira la mai m
ult de atat.Cand situatia financiara modesta nu-i ajunge, cand ea nu-i mai ajunge.. Se casatoreste cu ea, cu un gand clar de la inceput: vrea sa o aiba ca femeie, sa se sature de trupul ei, apoi sa divorteze..si sa gaseasca o fata pe picior mare , care sa-l intretina si sa traiasca intocmai ca un rege, cum mereu a crezut ca merita.
Insa nu e mereu asa cum iti planuiesti..si nicio fapta nu ramane nepedepsita..
Cred ca v-am zis destule..va las sa o savurati asa cum am facut si eu..



22 de comentarii:

  1. carticica de la mine;;)...e frumoasa...e foarte frumoasa...si dupa asta mi sá zis k si "invitatie la vals" tot de el scrisa ar fi foarte frumoasa...vom vedea...


    te iubesc mama...

    RăspundeţiȘtergere
  2. iubire;;)invitatie la vals nu era in biblioteca scolii o vreau demult.

    RăspundeţiȘtergere
  3. e vreun apropo??:>:>

    fac rost si o citesti mama

    cultoo te iubesc!

    RăspundeţiȘtergere
  4. un apropo ar fi sa nu ma parasesti ca dinu sa te duci dupa una cu avere:)))
    E buna si o invitatie la vals totusi!
    Iubi-te-as!

    RăspundeţiȘtergere
  5. lasa mama averea...de'aia ne facem noi num,ai e nevoie de cineva;;)

    RăspundeţiȘtergere
  6. tu chiar ai luat-o de buna! Daca mai vrei sa ne intalnim la si jumate sa nu ma astepti iar vreo10 min..te muti pe telefon!
    Te Iubesc.pa.

    RăspundeţiȘtergere
  7. interesanta povestea...imi aminteste de un film:D mersi de sfat...poate am s-o citesc:D

    RăspundeţiȘtergere
  8. m-ai facut curioasa..cu siguranta voi lua cartea si o voi citi :X

    RăspundeţiȘtergere
  9. Cine nu a citit cartea,nu a citit nimic despre o dragoste adevarata;;)
    Superba cartea.Su-per-ba:D
    La fel si invitatie la vals:">

    RăspundeţiȘtergere
  10. OMG!
    Deci vaaaai.
    Am trait degeaba:))
    Trebuie sa o citesc.Neapaaaaaat!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Lectura frumoasa tuturor, merita.. am stat pana la 4 dimineata s-o citesc:))

    RăspundeţiȘtergere
  12. Iti mai recomand o carte..11 minute-Paulo Coelho,daca nu ai citit-o te sfatuiesc sa o citesti. E usoara de citit..pe mine una m-a impresionat.

    RăspundeţiȘtergere
  13. este absolut superba cartea asta
    autorul e foarte bun,mie una imi place foarte mult.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Autorul este foarte bun!

    Am citit Elevul Dima dintr-a saptea si INvitatie la vals tot de Drumes:X! Sunt foarte incantata de felul in care scrie

    RăspundeţiȘtergere
  15. Am citit doar Elevul Dima dintr-a saptea desi am si O scrisoare de dragoste,trebuie s-o citesc.Invitatie la vals am citit-o odata demult dar trebuie sa o reiau.Mihail Drumes e un autor ok,bun pt cei vesnic indragostiti.Recomandarea mea:Supleantul de Petru Dumitriu.A aparut recent la Jurnalul National,e super.

    RăspundeţiȘtergere
  16. hmm.. ia uite k cineva mai si citeste..curios :). si Drumes ,pe deasupra.. app, am eu "invitatie la vals",format pdf. asa e, dreams are free..deokmdata. pana nu s,or gandi sa ne puna taxe si pe ele.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Tocmai am terminat de citit cartea , mi-a placut foarte mult.Sfarsitul mi s-a parut foarte trist.E cea mai frumoasa carte de dragoste care am citit-o .. :D . Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  18. Andreea, subscriu. Sa incerci si Panza de Paianjen, Cella Serghi..este urmatoarea carte dupa scrisoare de dragoste..care m-a fermecat. Te pup

    RăspundeţiȘtergere
  19. Cititi si ,,Invitatia la vals'',cititi orice carte scrisa de Drumes daca vreti a ramaneti vesnic indragostiti!:)

    RăspundeţiȘtergere
  20. Multumita tie am continuat sa citesc inainte, nu ma atrasese asa de tare carte,citisem 50 de pagini si ma cam plictisisem, dar sigur am sa o termin. Am citi si eu Invitatie la vals si chiar si elevul Dima dintr-a saptea, care m-au atras din primele pagini , aceasta insa...
    Oricum, multumesc ! stiu ca postarea este de acum 2 ani, dar in vacanta asta am descoperit cu adevarat cartile. <3

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud ca am avut o contributie la un lucru bun. Eu o recitesc, vreau sa scriu un rezumat mai elaborat si mai frumos. E bine de citit si de recitit cartea aceasta ,este cartea mea preferata .

      Ștergere

Tu la ce te gândești?